BEL ONS: 020 - 7155220

image

Social Media Advertising

De meeste Nederlandse consumenten hebben tegenwoordig tenminste één actief profiel op een sociaal netwerk. Denk daarbij aan profielen op Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest, Twitter, YouTube en het zakelijke netwerk LinkedIn. Social advertising is daarom niet meer weg te denken voor jouw merk. 

Door Social Media Advertising op de juiste manier in te zetten kunnen doelstellingen op het gebied van branding, bereik, leads en sales worden behaald. De consument is in elke fase van de customer journey te bereiken, waardoor op een zeer effectieve manier meetbaar resultaat wordt behaald.

Sociale netwerken bieden, ieder voor zich, unieke targeting mogelijkheden op basis van profielen van de gebruikers. Een groot voordeel, zoals bij Facebook, is de mogelijkheid om cross device te targeten. De gegevens van één gebruiker zijn op meerdere apparaten (zoals mobiel en computer) te meten en zo ook te benaderen. 

Wij geloven dat community building en social advertising elkaar versterken en dat branding en performance doelstellingen elkaar niet in de weg zitten. Door organische content (niet-betaald) geautomatiseerd te integreren in paid social advertising campagnes, krijgt elke gebruiker precies de informatie die op dat moment het meest relevant is en wordt er altijd gebouwd aan de relatie met de doelgroep.

Onze aanpak

 

Van briefing naar aanpak

Oogst ontwikkelt samen met jou een proces dat aansluit bij jouw wensen en doelstellingen: van strategie tot campagnemanagement. De resultaten worden doorlopend gemonitord en gerapporteerd zodat de campagnes hierop kunnen worden bijgestuurd.

Integratie in het totaal

Oogst zorgt voor een geïntegreerde benadering van alle paid kanalen waarbij de verschillende advertising platformen elkaar versterken.

Omnichannel benadering

De data die we vanuit social media campagnes verzamelen kunnen worden benut om advertising nog relevanter te maken. Een Data Management Platform speelt hierin een centrale rol. In een DMP wordt klant- en gedragsdata verzameld, beheerd en gebruikt om profielen op te bouwen die kunnen worden getarget binnen campagnes over alle online kanalen heen. Zo kunnen wij de juiste boodschap aan de juiste persoon op het juiste moment van de Customer Journey laten zien, zodat een optimale klantervaring gegarandeerd kan worden.

Meer weten over DMP’s

 

Social Media Advertising door Oogst bestaat uit

  • Het bepalen van doelstellingen, doelgroepen, periode en budget
  • Het kiezen van de juiste platformen
  • Content- en kalender keuze
  • Teksten en visuals
  • Lead nurturing, conversies bepalen en meten
  • Nulmeting, opstellen en analyse via rapportages/dashboards
  • Integratie met eigen systemen (CRM, webcare, e.d.)

Benieuwd naar de Social Advertising mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Neem dan contact met ons op en ontdek wat we voor jouw kunnen betekenen.

CONTACT

Meer diensten

photo

CRO en testen

Hetzelfde aantal bezoekers, maar meer omzetgroei? Conversie Optimalisatie heeft alles te maken met bezoekers converteren naar klanten...

MEER INFORMATIE
photo

SEA

SEA is een efficiënte, meetbare en rendabele methode om de beste ROI uit je campagnes te halen. Geen kanaal zit zo dicht tegen de conversie...

MEER INFORMATIE
photo

SEO

Zoekmachine optimalisatie richt zich op het verbeteren van relevantie en autoriteit. We kijken verder dan keyword rankings...

MEER INFORMATIE