• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

image

Search Ads 360

In Search Ads 360 (voorheen DoubleClick Search) beheer je de SEA campagnes op de verschillende zoekmachines, zoals Google Ads, Bing en Yahoo vanuit één platform. Het platform bevat verschillende tools om jou te helpen alles uit je zoekmachine campagnes te halen.

DoubleClick Search heet voortaan Search Ads 360 en is het geavanceerde search management platform van Google waarmee binnen één omgeving al je SEA campagnes kan managen en optimaliseren. Een intuïtieve, gebruiksvriendelijke User Interface zorgt voor duidelijke metingen tussen accounts en eenvoudige campagneoptimalisatie op schaal. Dit bespaart tijd, verlaagt de complexiteit en biedt geavanceerde meet- en optimalisatiefuncties die je helpen je ROI te verhogen.

 

Search Ads 360 bidmanagement

Met advanced automatic bidmanagement kan op verschillende zoekmachines worden geadverteerd. Door het gebruik van Floodlight tags met U-variabelen is het mogelijk om geavanceerde biedstrategieën op te zetten en te optimaliseren over meerdere accounts en zoekmachines heen.

Integraties en attributie

Search Ads kan gekoppeld worden met verschillende Google Marketing Platform tools zoals Analytics 360 en Display & Video 360 en andere meetinstrumenten. Ook is het mogelijk feedbased bedrijfsgegevens te koppelen om automatisch campagnes aan te passen en te sturen op de bedrijfsdoelstellingen. Rapportages en attributie worden zo naar een hoger niveau getild waardoor betere beslissingen kunnen worden genomen.

Search Ads 360 inventory management

Met behulp van feedbased Inventory Management campagnes zijn op grote schaal search campagnes te creëren die altijd actueel zijn. De complete campagne is gebaseerd is op real time feedupdates waardoor je bijvoorbeeld nooit meer adverteert met producten die niet meer op voorraad zijn.

Snelle en uitgebreide rapportages

Doordat alle online marketing data beschikbaar is binnen Search Ads kun je direct in de interface eenvoudig complete rapportages maken met de ontdubbelde data van meerdere zoekmachines.

 

Onze Search Ads 360 aanpak

Oogst zorgt voor de implementatie en de strategische inrichting van Search Ads en de bijbehorende Floodlight tags in de Tag Manager. De huidige AdWords, Yahoo en Bing accounts worden gesynchroniseerd met een Search Ads 360 account.

 

Search Ads 360 door Oogst bestaat uit:

  • Implementatie Search Ads 360
  • Strategische inrichting
  • Floodlight implementatie in Google Tag Manager
  • Opzet portfolio bied strategieën
  • Implementatie Inventory Management
  • Ondersteuning en advies
  • Business data integratie

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

CONTACT