BEL ONS: 020 - 7155220

image

Best in class tooling 

Om je campagnes en interne processen zo soepel mogelijk te laten verlopen gebruiken wij slimme tools en software. We zijn onafhankelijk van software aanbieders en bieden voor elk vraagstuk maatwerk dat past bij jouw bedrijf.

Wij werken onder andere met de volgende tools:

 

Data Management Platforms

In een DMP worden klantgegevens en gedrag (bijv. website, winkel, call center) gegevens samengevoegd. Hierdoor kunnen advertenties beter worden afgestemd op de doelgroep en online kanalen gericht worden aangestuurd. Oogst is Relay42 Silver Partner en ondersteunt daarnaast onder andere Tealium, Krux, Adobe AAM en Oracle Bluekai.

Meer weten over een DMP?

Conversie-Attributie

De consument gebruikt steeds meer kanalen waardoor inzicht in de waarde van één specifiek kanaal steeds lastiger wordt. Door het gebruik van Google Analytics en specifieke conversie-attributie software bieden wij inzicht in de werkelijke toegevoegde waarde van bijvoorbeeld individuele kanalen, campagnes en publishers. Deze informatie kan vervolgens worden ingezet om te bepalen waar, wanneer en met welke boodschap het media budget het beste kan worden ingezet.

 

Dashboarding & Intelligence

Om snel te kunnen reageren op kansen en uitdagingen is betrouwbare, actuele en duidelijke data noodzakelijk. Wij zorgen voor een overzichtelijke weergave van alle data. Dit doen wij door middel van gepersonaliseerde koppelingen met Google Adwords, Google Analytics, jouw CRM of leadmanagement software, specifieke SEO tools en externe databronnen. Alle resultaten en ontwikkeling kunt u zelf in de gaten houden met een duidelijk dashboard, compleet met KPI rapportage. De tools die wij voor dashboarding gebruiken zijn onder andere: Oogst insights, Google data studio, Klipfolio, Qlik en Tableau.

Hier onder zie je een voorbeeld van de Google Search Console 

Meer weten over dashboarding?

Personalisatie en segmentatie

Wij kunnen online gedrag registreren en bezoekers als segmenten of individuen onderscheiden. Met al deze informatie kunnen wij de content voor een bezoeker geautomatiseerd personaliseren. Ook helpen wij bij de segmentatie van jouw bezoekers, en natuurlijk met bijbehorende boodschap via gerichte campagnes.

 

Datafeed optimalisatie

Buiten je eigen website kun je je producten ook aan je doelgroep laten zien via Affiliates, prijsvergelijkers, banners en Product Listing Ads, zoals Google Shopping.  Hiervoor is het van belang om actuele, geoptimaliseerde en flexibele productfeeds te gebruiken. 

Wij zorgen ervoor dat de datafeed vrijwel real-time geactualiseerd wordt met de meest recente product database en prijzen. Dit doen wij door te werken met onder andere tools die we zelf hebben ontwikkeld en met data-feedpartners zoals Channable, Productsup of Shop2market.

Testen en optimaliseren

Om de kans te verhogen dat je website individuele bezoekers aanspreekt en overtuigd om tot conversie over te gaan, testen wij continu wat werkt. Door slimme software zoals Visual Website Optimizer, Optimizely of Google Optimize is IT niet iedere keer nodig om toch conversiestijging via A/B testen te realiseren. Zo kan jouw website flexibel en effectief worden getest en wordt IT-capaciteit optimaal benut.  

Meer weten over conversie optimalisatie?

Benieuwd met welke tools wij jouw marketingcampagne naar een hoger niveau kunnen tillen?

CONTACT

Meer data en technologie

photo

CRO en Testen

Hetzelfde aantal bezoekers, maar meer omzetgroei? Conversie Optimalisatie heeft alles te maken met bezoekers converteren naar klanten...

MEER INFORMATIE
photo

SEA

SEA is een efficiënte, meetbare en rendabele methode om de beste ROI uit je campagnes te halen. Geen kanaal zit zo dicht tegen...

MEER INFORMATIE
photo

Dashboarding en Rapportage

Impactvolle beslissingen neem je het liefst op basis van actuele, gedetailleerde en real time data. Oogst zorgt voor inzicht...

MEER INFORMATIE