BEL ONS: 020 - 7155220

Data en technologie 

Digital analytics is het fundament bij alles wat we doen. Oogst biedt diensten aan op het gebied van Web Analytics, conversie optimalisatie, attributie modelling, dashboarding en rapportage, DMP’s en datafeed optimalisatie.

We zijn gek op cijfers. Daarnaast hebben we een duidelijk idee hoe we de enorme hoeveelheid data uit online gedrag, interacties en CRM kunnen benutten. Met deze data optimaliseren we kanalen en media. Samen met slimme technologie bereiken we de juiste mensen, met de juiste boodschap en op het juiste moment. Daarmee focussen we op relevantie, creëren we waarde en besparen we kosten. 

channel image

Digital Analytics

Inzicht begint met betrouwbare data. Digital analytics is dan ook een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening. We beoordelen, sturen en verbeteren resultaten van online campagnes en vertalen doelstellingen naar overzichtelijke rapporten. Ons DA team biedt 24/7 hands-on kennis, training en advies op het gebied van Digital analytics, e-commerce en data-analyse.

MEER INFORMATIE
channel image

Dashboarding en Rapportage

Impactvolle beslissingen neem je het liefst op basis van actuele, gedetailleerde en real time data. Oogst zorgt voor inzicht in de prestaties van je bedrijf. We brengen al je data samen in één centraal dashboard: Oogst Insights. Dit maakt je doelstellingen direct helder en overzichtelijk. Onze experts helpen je bij het opstellen van de juiste strategie en KPI’s, meten en verbeteren resultaten en geven advies om je online performance te verbeteren.

MEER INFORMATIE
channel image

Data Management Platformen

Oogst zorgt voor relevante en effectieve inzet van je marketing kanalen door slim gebruik van data. Met DMP’s koppelen we verschillende databronnen tot één efficiënt marketing automation systeem. We zijn expert in Relay42 implementaties en het koppelen van datawarehouses en online kanalen. Oogst maakt data actiegericht door doelgroepen, events en triggers te vertalen naar specifieke boodschappen, inzet van kanalen en geoptimaliseerde customer journeys.

MEER INFORMATIE
channel image

Conversie Optimalisatie en Testen

Omzetgroei met hetzelfde aantal bezoekers? Conversie optimalisatie heeft alles te maken met bezoekers converteren naar klanten, ofwel het verbeteren van je online rendement. Het fundament hieronder is het systematisch testen van content, bestelstraten, proposities en targeting. Oogst verbetert conversie en engagement met een doorlopend programma van hypotheses opstellen, implementeren en testen van varianten, meten en analyseren.

MEER INFORMATIE
channel image

Best in class tooling

Voor het efficiënt beheren van grootschalige campagnes en interne processen hebben we slimme technologie en software. We zijn onafhankelijk van software aanbieders en bieden voor elk vraagstuk bij voorkeur meerdere opties zodat we altijd maatwerk kunnen bieden.

MEER INFORMATIE
channel image

Google Analytics 360

Google Analytics 360 is een enterprise-oplossing die een wereld van mogelijkheden biedt voor de grootzakelijke gebruiker. Gegarandeerde 24/7 service, supersnelle dataverwerking, toegang tot ongesampelde en ruwe data en nog veel meer.

MEER INFORMATIE