• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

Je betaalde social campagnes vernieuwen: zeg yes to refresh!

31-07-2019

Met alle online tools die we tegenwoordig binnen handbereik hebben kan het verleidelijk zijn om een campagne zichzelf te laten runnen, vooral als die campagne positieve resultaten oplevert. Maar het feit dat een advertentie in de eerste paar weken van een campagne een succes is gebleken, betekent nog niet dat dit ook zo zal blijven.

LEES MEER
news BLOG

Facebook update: advertentieweergave in nieuwsoverzicht

29-07-2019

Vanaf 19 augustus 2019 zal Facebook een wijziging gaan doorvoeren in de nieuwsfeed. Hierbij zullen de ratio’s van bepaalde formaten afbeeldingen en video’s op mobiel gaan veranderen. Daarnaast zal de hoeveelheid tekst die direct getoond wordt in het Facebook en Instagram nieuwsoverzicht flink verminderd worden. Deze veranderingen zullen een grote impact hebben op de vormgeving en performance van je Facebook advertenties.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Roundtable: Razendsnelle relevantie met social

17-05-2019

Oogst, a Merkle company organiseert op 20 juni een praktische inspiratiesessie over razendsnelle relevantie met social advertenties. We onthullen de laatste social trends waarmee je meteen aan de slag kan, vertellen je over automated ads & dynamic image templates en meer.

LEES MEER
news BLOG

Zet Pinterest advertenties in voor het creëren van awareness

02-05-2019

Tegenwoordig kun je ook op Pinterest adverteren. Welke voordelen heeft dit ten opzichte van een kanaal zoals Facebook?

LEES MEER
news BLOG

Succes met Facebook in de gehele sales-funnel

16-01-2019

Adverteren op Facebook bestaat al bijna even lang als Facebook zelf. Het wordt door de meeste marketeers gezien als het platform met de meeste mogelijkheden binnen social advertising. Niet alleen als high funnel marketing kanaal, maar in de gehele sales-funnel. Onze collega Tom schreef een blog over de mogelijkheden per fase: van awareness, naar consideration en uiteindelijk naar intent.

LEES MEER