• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

Je betaalde social campagnes vernieuwen: zeg yes to refresh!

31-07-2019

Met alle online tools die we tegenwoordig binnen handbereik hebben kan het verleidelijk zijn om een campagne zichzelf te laten runnen, vooral als die campagne positieve resultaten oplevert. Maar het feit dat een advertentie in de eerste paar weken van een campagne een succes is gebleken, betekent nog niet dat dit ook zo zal blijven.

LEES MEER
news BLOG

Facebook update: advertentieweergave in nieuwsoverzicht

29-07-2019

Vanaf 19 augustus 2019 zal Facebook een wijziging gaan doorvoeren in de nieuwsfeed. Hierbij zullen de ratio’s van bepaalde formaten afbeeldingen en video’s op mobiel gaan veranderen. Daarnaast zal de hoeveelheid tekst die direct getoond wordt in het Facebook en Instagram nieuwsoverzicht flink verminderd worden. Deze veranderingen zullen een grote impact hebben op de vormgeving en performance van je Facebook advertenties.

LEES MEER
news BLOG

Bij Oogst maak je je eigen carrière

28-07-2019

Medewerkers van Oogst krijgen tools om eigen toekomst te creëren

LEES MEER
news BLOG

Conversational Display Ads beloven betere klantervaring en snellere engagement

12-06-2019

Google speelt op de trend van één-op-één communicatie in door het combineren van display ads en chatbots onder de naam Conversational Display Ads. Het is de nieuwe en innovatieve manier om de kans op interactie te vergroten, de overwegingsfase te verkorten en leads sneller binnen te halen. Maar wat houdt het precies in en welke voordelen haal je eruit?

LEES MEER
news BLOG

Google shopping actions: de nieuwe marketplace die concurreert met Amazon

11-06-2019

Consumenten verwachten dat hun online ervaringen eenvoudiger, sneller en intuïtiever zijn en Google speelt daar op in met de nieuwe Shopping Action-functionaliteit. De consument kan nu rechtstreeks aankopen doen bij Google op elk device, en ook stemgestuurd via de Google assistant. Wat betekent dit voor retailers?

LEES MEER