• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

YouTube for Action: welke kansen en mogelijkheden zijn er?

28-03-2019

Vrijdag 22 maart, organiseerden we vanuit Oogst in samenwerking met Google een event om klanten kennis te laten maken met YouTube for Action.

LEES MEER
news BLOG

Emerce Performance: dit wordt de rol van marketeers in een AI-first world

03-12-2018

Als performance marketeer wil je natuurlijk voorop blijven lopen in deze AI-first world! Christa bezocht Emerce Performance om alles te horen over de invloed en inzet van nieuwe technologische ontwikkelingen in online marketing. Ze schreef er een artikel over voor Emerce, waarin ze de belangrijkste insights deelt.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Google Marketing Live: Google integreert producten en past overal machine learning toe

12-07-2018

Op 10 en 11 juli vond Google Marketing Live plaats in San Francisco. Het event waar de laatste Google innovaties worden gepresenteerd. Op 10 juli was de Marketing Innovations Keynote waar de senior leaders van Google de nieuwe producten en functies onthulde. In deze overview delen we de besproken product-updates.

LEES MEER
news BLOG

Zijn B2B organisaties klaar voor digitale transitie?

05-07-2018

Ook in B2B-marketing heeft digitalisering een transitie veroorzaakt van product naar klantgericht denken. De verwachtingen van klanten zijn snel veranderd en het oriƫntatieproces speelt zich vaak online af. Toch zijn veel B2B-bedrijven nog wat terughoudend in de transitie naar digitalisering in vergelijking met B2C-bedrijven. Waar loopt de B2B-marketeer tegenaan bij dit veranderingsproces?

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Google AdWords wordt Google Ads

04-07-2018

Google AdWords krijgt per 24 juli een nieuwe naam: Google Ads. Onder het nieuwe merk Google Ads vallen alle advertentieproducten, zoals Search, Display, Video, App en nog veel meer. Deze introductie moet zorgen voor eenvoud in de merken en oplossingen.

LEES MEER