• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

Conversational Display Ads beloven betere klantervaring en snellere engagement

12-06-2019

Google speelt op de trend van één-op-één communicatie in door het combineren van display ads en chatbots onder de naam Conversational Display Ads. Het is de nieuwe en innovatieve manier om de kans op interactie te vergroten, de overwegingsfase te verkorten en leads sneller binnen te halen. Maar wat houdt het precies in en welke voordelen haal je eruit?

LEES MEER
news BLOG

IAB Nederland Podcast over de veranderende rollen door Programmatic

23-05-2019

Op uitnodiging van de Taskforce Programmatic van IAB bespreekt onze collega Richard Vis de veranderende rollen binnen Programmatic.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

HEMA heeft primeur binnen digitale buitenreclame

23-04-2019

Amsterdam, 23 april 2019 - HEMA heeft de primeur binnen Digital Out of Home: de eerste programmatic HTML5 campagne. Deze innovatie is ontwikkeld door Oogst en OutMoove en is nu te zien op de digitale buitenreclame kanalen van Centercom en MMD Media.

LEES MEER
news BLOG

YouTube for Action: welke kansen en mogelijkheden zijn er?

28-03-2019

Vrijdag 22 maart, organiseerden we vanuit Oogst in samenwerking met Google een event om klanten kennis te laten maken met YouTube for Action.

LEES MEER
news BLOG

Emerce Performance: dit wordt de rol van marketeers in een AI-first world

03-12-2018

Als performance marketeer wil je natuurlijk voorop blijven lopen in deze AI-first world! Christa bezocht Emerce Performance om alles te horen over de invloed en inzet van nieuwe technologische ontwikkelingen in online marketing. Ze schreef er een artikel over voor Emerce, waarin ze de belangrijkste insights deelt.

LEES MEER