• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news NIEUWSUPDATE

Roundtable: data collection & orchestration

11-09-2019

Op 17 oktober organiseren we een praktische en interessante sessie over data collection & orchestration, hét fundament van een data-gedreven marketing strategie. Vragen als: ‘’Waar start je om goede data te krijgen, hoe ziet een “standaard” online datastructuur eruit en wat zijn de voordelen van een goed fundament?’’ komen aan bod.

LEES MEER
news BLOG

Cultuur van experimenteren stelt elk team in staat ideeën te valideren

13-05-2019

Hoewel onderwerpen als hyperpersonalisatie, AI, Machine Learning en automatisering binnen CRO sterk aan populariteit winnen, ging het bij het Emerce Conversion event in Pakhuis de Zwijger maar over één onderwerp: de cultuur van het experimenteren. Een cultuur waarin elk team in staat is om ideeën te valideren. Hoe doen ING, Booking.com en HEMA dit? En hoe kun je daar zelf vandaag nog mee beginnen?

LEES MEER
news BLOG

Ontmoet Rover: de chatbot die CRO bij HEMA schaalbaar maakt door automatisering

23-04-2019

In samenwerking met VWO creëerde Oogst een chatbot voor HEMA: Rover. Deze chatbot werkt eraan om de CRO werkzaamheden bij HEMA op te schalen.

LEES MEER
news BLOG

Google cloud-workshop voor Oogst

29-01-2019

Vorige week heeft het bedrijf Crystalloids namens Google een tweedaagse Google Cloud-workshop gegeven aan ons Digital Analytics team om hen zo veel mogelijk te leren over Google BigQuery en machine learning, zowel in theorie als in de praktijk. In deze blog lees je hoe deze twee dagen zijn verlopen.

LEES MEER
news BLOG

Emerce Performance: dit wordt de rol van marketeers in een AI-first world

03-12-2018

Als performance marketeer wil je natuurlijk voorop blijven lopen in deze AI-first world! Christa bezocht Emerce Performance om alles te horen over de invloed en inzet van nieuwe technologische ontwikkelingen in online marketing. Ze schreef er een artikel over voor Emerce, waarin ze de belangrijkste insights deelt.

LEES MEER