• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

Emerce Next 2019: Deze technologieën gebruik je de komende jaren

04-07-2019

Hoe zet je technologieën als machine learning, virtual reality, artificial intelligence, internet of things, augmented reality, blockchain en quantum in voor succesvolle marketingcases? Tijdens Emerce Next kwamen de belangrijkste digital en tech trends voor de nabije toekomst langs.

LEES MEER
news BLOG

Feed-based marketing geeft ultieme relevantie voor de Formule 1-liefhebber

01-07-2019

Je weet welke doelgroep je wilt bereiken, waar je deze wilt bereiken en met welke boodschap. Vaak is het echter lastig om te bepalen op welk moment je dit het beste kunt doen. Deze campagne voor Fuel For Fans, onderdeel van Branded Sports Merchandising, combineert bovenstaande aspecten. Door middel van feed-based marketing is een campagne gecreëerd waarbij zonder handmatig werk de doelgroep altijd op het juiste moment bereikt wordt, met de meest relevante producten.

LEES MEER
news BLOG

Conversational Display Ads beloven betere klantervaring en snellere engagement

12-06-2019

Google speelt op de trend van één-op-één communicatie in door het combineren van display ads en chatbots onder de naam Conversational Display Ads. Het is de nieuwe en innovatieve manier om de kans op interactie te vergroten, de overwegingsfase te verkorten en leads sneller binnen te halen. Maar wat houdt het precies in en welke voordelen haal je eruit?

LEES MEER
news BLOG

Google shopping actions: de nieuwe marketplace die concurreert met Amazon

11-06-2019

Consumenten verwachten dat hun online ervaringen eenvoudiger, sneller en intuïtiever zijn en Google speelt daar op in met de nieuwe Shopping Action-functionaliteit. De consument kan nu rechtstreeks aankopen doen bij Google op elk device, en ook stemgestuurd via de Google assistant. Wat betekent dit voor retailers?

LEES MEER
news BLOG

IAB Nederland Podcast over de veranderende rollen door Programmatic

23-05-2019

Op uitnodiging van de Taskforce Programmatic van IAB bespreekt onze collega Richard Vis de veranderende rollen binnen Programmatic.

LEES MEER