• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

Emerce Performance: dit wordt de rol van marketeers in een AI-first world

03-12-2018

Als performance marketeer wil je natuurlijk voorop blijven lopen in deze AI-first world! Christa bezocht Emerce Performance om alles te horen over de invloed en inzet van nieuwe technologische ontwikkelingen in online marketing. Ze schreef er een artikel over voor Emerce, waarin ze de belangrijkste insights deelt.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Google Marketing Live: Google integreert producten en past overal machine learning toe

12-07-2018

Op 10 en 11 juli vond Google Marketing Live plaats in San Francisco. Het event waar de laatste Google innovaties worden gepresenteerd. Op 10 juli was de Marketing Innovations Keynote waar de senior leaders van Google de nieuwe producten en functies onthulde. In deze overview delen we de besproken product-updates.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Google lanceert Google Marketing Platform

28-06-2018

Google kondigt op 28 juni aan dat DoubleClick Digital Marketing en de Google Analytics 360 Suite worden samengevoegd tot het Google Marketing Platform. In dit platform wordt het mogelijk om digitale media op één plek te plannen, te kopen, te meten en te optimaliseren. Ofwel: Streamline & simplify ad buying.

LEES MEER
news BLOG

Leidt data driven recruitment tot betere kandidaten?

13-04-2018

Data is hip en hot, ook in recruitmentland. De zoektocht naar het juiste talent is niet gemakkelijk: bedrijven halen alles uit de kast om top-notch kandidaten te werven in een innoverende en hypercompetatieve markt. Data geeft hierbij veel inzicht, maar hoe verbind je data met de kwaliteit van een uniek talent?

LEES MEER
news BLOG

AVG (GDPR) en ePrivacy Verordening: wat is de impact op Digital Advertising?

19-02-2018

De nieuwe AVG wetgeving heeft gevolgen voor de marketingactiviteiten van een organisatie waarin persoonsgegevens worden verwerkt. Maar de specifieke eisen voor de inzet van de marketingkanalen worden vastgelegd in de aanstaande ePrivacy Verordening. Wat is de impact op Digital Advertising?

LEES MEER