• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

news BLOG

De Coolblue migratie: het SEO resultaat van het samenvoegen van 360 websites

18-07-2018

Coolblue heeft alle 360 webshops verhuisd naar één domein: coolblue.nl. Deze verhuizing heeft behoorlijk wat consequenties voor de positie in Google. Jasper analyseerde een maand lang de SEO resultaten en schreef er een blog over voor Emerce.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Google Marketing Live: Google integreert producten en past overal machine learning toe

12-07-2018

Op 10 en 11 juli vond Google Marketing Live plaats in San Francisco. Het event waar de laatste Google innovaties worden gepresenteerd. Op 10 juli was de Marketing Innovations Keynote waar de senior leaders van Google de nieuwe producten en functies onthulde. In deze overview delen we de besproken product-updates.

LEES MEER
news BLOG

Zijn B2B organisaties klaar voor digitale transitie?

05-07-2018

Ook in B2B-marketing heeft digitalisering een transitie veroorzaakt van product naar klantgericht denken. De verwachtingen van klanten zijn snel veranderd en het oriëntatieproces speelt zich vaak online af. Toch zijn veel B2B-bedrijven nog wat terughoudend in de transitie naar digitalisering in vergelijking met B2C-bedrijven. Waar loopt de B2B-marketeer tegenaan bij dit veranderingsproces?

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Google AdWords wordt Google Ads

04-07-2018

Google AdWords krijgt per 24 juli een nieuwe naam: Google Ads. Onder het nieuwe merk Google Ads vallen alle advertentieproducten, zoals Search, Display, Video, App en nog veel meer. Deze introductie moet zorgen voor eenvoud in de merken en oplossingen.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Google lanceert Google Marketing Platform

28-06-2018

Google kondigt op 28 juni aan dat DoubleClick Digital Marketing en de Google Analytics 360 Suite worden samengevoegd tot het Google Marketing Platform. In dit platform wordt het mogelijk om digitale media op één plek te plannen, te kopen, te meten en te optimaliseren. Ofwel: Streamline & simplify ad buying.

LEES MEER