• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Cases

Oogst helpt al meer dan tien jaar online ambities waar te maken met innovatieve online marketing. Hieronder vind je een greep uit de bedrijven en markten waar we de afgelopen jaren ervaring in hebben opgedaan. Ben je op zoek naar specifieke branchekennis? We hebben het ongetwijfeld in huis. 

Miljoenenjacht campagne ‘Jouw gelukskoffer’ voor de Postcode Loterij

Voor de Nationale Postcode Loterij werd het spelelement ‘Jouw gelukskoffer?’ in het tv-programma Postcode Loterij Miljoenenjacht doorvertaald naar een online activatiecampagne. De inzet van de 'kofferkeuze' element zorgde voor een consistente en relevante ervaring en voor een zeer succesvolle online campagne.

BEKIJK CASE

Van anonieme retail tickets naar bekende klanten voor NS

Voor NS is een campagne ontwikkeld waar alle verschillende kanalen zijn samengebracht om anonieme kopers bekend te maken en te overtuigen vaker met de trein te reizen. Met als resultaat: eindelijk grip op de ‘actiekoper’!

 

BEKIJK CASE

Campagne Studenten Goed Verzekerd voor AON/Zilveren Kruis

 

Voor Studenten Goed Verzekerd is een campagne ontwikkeld om de merkbekendheid te verhogen, sales te genereren en de verzekering te laten groeien. Deze campagne laat zien het investeren in awareness zich dieper in de funnel uitbetaalt.

BEKIJK CASE

Dynamische Facebook campagne voor Mazda

Voor Mazda is een dynamische Facebook campagne ontwikkeld om lokale dealers op de kaart te zetten. Een mooi voorbeeld van hoe een landelijke campagne ook lokaal relevant kan zijn.

 

BEKIJK CASE

Dynamische Product Advertenties voor HEMA

Voor HEMA is een campagne ontwikkeld op Facebook waar advertenties automatisch worden gepersonaliseerd. De relevantie en daarmee de conversies zijn hierdoor verhoogd.

BEKIJK CASE

Gepersonaliseerde content voor Van den Assem

"Zou door op de homepage content te tonen gericht op het geslacht van de bezoeker de relevantie worden verhoogd?" Voor Van den Assem voerden we een slimme gesegmenteerde A-B test o.b.v. ‘predicted gender’ uit en met resultaat! - Award winning case Dutch CRO Awards.

BEKIJK CASE

Uitmuntend scorende omnichannel campagne voor Air Miles

Voor Air Miles ontwikkelden we samen met Oxyma een complete SEA campagne en display campagne met interactieve banners. De campagne bleek uiterst relevant en scoorde boven verwachting.

BEKIJK CASE

Geautomatiseerde & zeer specifiek getargete display campagnes voor Corendon

Voor de ‘Last minute, the last minute way ‘-campagne van Corendon zijn uiterst effectieve display campagnes opgezet door beschikbaarheidsdata te combineren met gebruikersdata in een volledig gepersonaliseerde creative.

BEKIJK CASE

Slimme targeting voor Mazda door inzet doelgroep data

Bij de introductiecampagne voor de nieuwe Mazda3 werd doelgroep data vooraf verzameld door middel van Data Management Platform en ingezet in de targetingstrategie. Met mooie resultaten!

BEKIJK CASE

Optimalisatie affiliate marketing proces voor Emesa

“Door de basics samen strak te trekken heeft Oogst ons geholpen in kennis, meer tijd en een kostenbesparing op lange termijn te verkrijgen. De planning en learnings die ik heb opgedaan geven mij een duidelijke visie waar wij naar toe gaan met het affiliate kanaal.” - Sophie van der Veldt, affiliate marketeer Emesa

BEKIJK CASE

Hogere conversie door reviews voor Flinders

"Niet alleen op het gebied van conversieoptimalisatie, maar ook op het vlak van SEA, SEO en Analytics heeft Oogst bijgedragen aan onze groei. Deskundigheid en flexibiliteit maken Oogst tot een bijzonder prettige partner om mee samen te werken.” - Geert-Jan Smits, eigenaar Flinders.

BEKIJK CASE

Leadgeneratie via Social Advertising voor SAS

Social Advertising is een zeer effectief B2B marketing middel om hoge volumes B2B leads te kunnen genereren. De zeer gerichte targetingmogelijkheden maken Social Media kanalen tot een waardevolle aanvulling op bestaande kanalen zoals Search.

BEKIJK CASE

Affiliate management voor OTTO

"De gestructureerde en professionele aanpak van Oogst blijkt tot op heden succesvol. De omzet is het afgelopen jaar aanzienlijk toegenomen. Gezien de positieve resultaten en prettige samenwerking zullen we Oogst zeker aanbevelen.” - Linda Mels, Online Marketing Specialist OTTO.

BEKIJK CASE

Online succes voor OHRA

“Oogst heeft bewezen van grote toegevoegde waarde te zijn op het gebied van online marketing en heeft bij OHRA uitstekende resultaten geboekt." - Esther Elschot, online marketeer bij OHRA.

BEKIJK CASE

Email Marketing voor Zorgkiezer

"In plaats van veel te investeren en concurreren in Adwords campagnes, en juist meer de nadruk te leggen op email, is het kostenniveau drastisch lager uitgepakt en is een vergelijkbaar aantal conversies gerealiseerd. We zijn erg tevreden met het behaalde eindresultaat." - Wim Vis, Communicatie Specialist bij Zorgkiezer. 

BEKIJK CASE

SEO migratie voor ONVZ

"Oogst combineert een uitstekende kennis van alle onderdelen van SEO met gedrevenheid en is een prettige partner om mee samen te werken. Ik kan Oogst van harte aanbevelen." - Arnoud Witsel, Webmanager ONVZ Zorgverzekeraar.

BEKIJK CASE