• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Werken bij Merkle Amsterdam

BLOG
post image

03-04-2019

Het Amsterdam kantoor is nu al een hele geliefde werkplek bij onze collega’s, ook van de andere kantoren. Iedereen is van harte welkom om gebruik te maken van de beschikbare faciliteiten. Kom je een dag werken in Amsterdam of heb je een zakelijke afspraak? Volg dan de onderstaande stappen:

 

 

Aanmelden

Je kunt je zelf aanmelden bij de receptie van G-Star, dit hoeft dus niet meer bij de info mail van Oogst. Het aanmelden gaat via reception-amsterdam@g-star.com 

 

Geef in deze mail aan:

 

Let op! De afzender moet wel een mailadres hebben van: @oxyma @afrogleap @oogstonline.nl @yoursocial @merkleinc.com.

 

TIP: Er zijn in Rotterdam 2 flipjes aanwezig die je eventueel mee kan nemen, zodat je zonder contactpersoon toegang tot onze vloer hebt. Arjan van Gemeren weet waar je deze kunt ophalen.

 

Zakelijk bezoek aanmelden

Mail dan ook de namen van je gasten, met de datum en de tijden van aankomst en of ze met auto komen. Zorg dat je telefonisch goed bereikbaar bent op het tijdstip van aankomst van je bezoek. De receptie belt als zij opgehaald kunnen worden beneden.

 

Toegangstijden

Merkle Amsterdam is toegankelijk van maandag tot vrijdag van 7:30 tot 19:00 uur. Wil je voor of na deze tijden komen werken? Dat kan, maar dit moet je apart aangeven voor de beveiliging in de aanmeldmail naar de receptie reception-amsterdam@g-star.com, met robin@oogstonline.nl in cc.

 

Indien de beveiliging langer moet blijven dan 22.00 zijn hier kosten aan verbonden. De kosten hiervoor zijn EUR 35,75 per uur op werkdagen, indien er in het weekend iemand aanwezig moet zijn dan is dit EUR 44.00 per uur

 

Werkplekken

Er is een Flex blok aanwezig met 4 werkplekken, speciaal voor collega’s van andere kantoren. Dit is het tweede blok tegenover de liften. Deze werkplekken zijn nog niet voorzien van dubbele schermen (volgt binnen enkele maanden). Werkplekken met dubbele schermen zijn beperkt beschikbaar, maar mocht er een plek vrij zijn op de dag zelf dan kun je hier gebruik van maken in afstemming met collega’s op de vloer.

 

Lunch

In Amsterdam is er elke dag tussen 12:30 en 13:30 uur een lunch beschikbaar voor personeel. Deze lunch is gebaseerd op het aantal medewerkers van het kantoor. Wil je mee-eten? Dit is geen probleem, we houden rekening met flexwerkers. Komen jullie met meer dan 5 personen? Mail dan uiterlijk 2 dagen voor je komst naar robin@oogstonline.nl, dan kan dit worden doorgegeven aan de keuken, zodat we voldoende lunch hebben voor iedereen.

 

Vergaderruimtes

De vergaderruimtes zijn te boeken via de outlook agenda.

 

Alle ruimtes zijn voorzien van een tv en/of whiteboard. In de ruimte waar de printer staat (om de hoek bij het eerste koffieblok) kun je desgewenst een bakje met post-its, stiften etc. ophalen en na de meeting weer terugzetten.

 

Catering

Bij uitzondering kunnen we gebruik maken van catering in vergaderruimtes (via G-star of extern). Denk aan C-level meetings. Voor andere meetings kun je gebruik maken (na aanmelden) van het lunch-buffet. Catering dien je minimaal 2 weken voor aanvang apart aan te vragen via robin@oogstonline.nl.

 

Evenementen

Wil je een evenement in Amsterdam laten plaatsvinden? Wij hebben op onze vloer 8 zalen tot onze beschikking waarvan de grootste, in theater opstelling, plek biedt aan max 30 personen. Deze ruimtes zijn gewild, dus je zal deze op tijd moeten reserveren. Verder kunnen wij uitwijken naar de Conference room van G-Star mits deze beschikbaar is. Deze ruimte biedt plek aan max 200 mensen in theater opstelling. Als je hier gebruik van wilt maken, moet dit ruim van te voren aangevraagd worden. Gebruik hiervoor dit aanvraag formulier.