• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Waar staat jouw bedrijf in Online Performance Based Marketing Maturity?

BLOG
post image

02-02-2018

Oogst werkte mee aan de Outperformance Marketing Maturity scan van ShoppingTomorrow. De scan geeft inzicht in welke stappen je moet nemen om het volgende niveau in je performance marketing strategie te bereiken.

 

De expertgroep Performance Based Marketing van ShoppingTomorrow heeft de Outperformance Marketing Maturity scan ontwikkeld. Onze collega’s Martijn Staal (Senior Data & Analytics Strategist bij Oogst) en Katja Dekker (Senior Consultant bij ‎Oxyma) zijn onderdeel van deze expertgroep en samen met twintig andere experts hebben ze meegewerkt aan deze bluepaper. De Outperformance Marketing Maturity scan is onder andere gebaseerd op het Oogst Maturity model. De scan geeft aan in welke fase jouw bedrijf zich bevindt op basis van 4 pijlers van online marketing: data, technologie, marketing en mensen. Dit geeft je houvast bij het bepalen van je eigen toekomstvisie en prioriteiten ten aanzien van investeringen in deze pijlers.

 

Ga naar Shopping Tomorrow en download het bluepaper

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meer informatie

Wil je meer weten over Performance Based Marketing of de maturity scan voor jouw organisatie? Neem dan contact op met Martijn Staal via martijn@oogstonline.nl.

 

Over Shopping Tomorrow

ShoppingTomorrow is het digital commerce-platform waar experts uit verschillende branches samenwerken en kennis delen. Elk jaar behandelen verschillende deskundigengroepen verschillende onderwerpen die worden samengebracht in het jaarlijkse boek Shopping Tomorrow. Het onderzoeksplatform is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org en wordt inmiddels ondersteund door 20+ Nederlandse branche- en belangenverenigingen.