• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Verzekeringssite.nl kiest voor Oogst

NIEUWSUPDATE

07-12-2011

Amsterdam, december 2011 – Verzekeringsvergelijker Verzekeringssite.nl heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst als partner voor het verbeteren van de online vindbaarheid. Oogst biedt strategische ondersteuning bij het beheer van de Google AdWords Campagnes voor zowel de zorg-als autoverzekering.

verzekeringssite-blog.620x250.75.Lanczos

Ook gaat Oogst samen met het online marketingteam van Verzekeringssite.nl de prestaties van de website optimaliseren. Het vertalen van inzichten via gemeten data en het testen van verschillende website onderdelen zullen hier een grote rol in spelen.

 

Erik Hordijk, Eigenaar Verzekeringssite.nl: "Na een zorgvuldige selectie hebben wij gekozen voor Oogst als partner op het gebied van zoekmachine adverteren. Voor ons is het momenteel de drukste periode van het jaar, vanwege het zorgverzekeringsseizoen. Het begeleiden van de consument in het maken van de beste keuze van hun zorgverzekering van 2012 staat nu centraal.  In de aanloop naar het zorgverzekeringsseizoen heeft Oogst vanuit haar brede kennis van Web Analytics zeker bijgedragen bij zowel het optimaliseren van de site en de lopende Google AdWords campagnes."

 

Philip Spaas, Managing Partner bij Oogst: "Vanuit onze kennis op het gebied van online financiële dienstverlening hebben we Verzekeringssite.nl kunnen helpen met online strategie en aanpak. Omdat de samenwerking met het team van Verzekeringssite.nl soepel en prettig verloopt, hebben we snel kunnen schakelen en stonden de campagnes klaar voor het zorgseizoen. Op dit moment wordt er continue geoptimaliseerd en adviseren we Verzekeringssite.nl in verdere optimalisatie van de website."

 

Deze samenwerking betekent opnieuw een versterking van de positie van Oogst binnen de financiële dienstverlening online.