• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Twee gecertificeerde Relay42-marketeers voor Oogst

NIEUWSUPDATE

23-03-2016

Met maar liefst twee gecertificeerde Relay42-marketeers is Oogst één van de belangrijkste configuratiepartners van Relay42.

Zowel Arjen Hettinga als Krisjan Oldekamp hebben het certificatietraject doorlopen en zijn beiden met goede beoordeling geslaagd. De Oogsters zijn nu geaccrediteerd om DMP's in te richten naar de business doelstellingen van adverteerders.

relay42.620x250.75.Lanczos3.no.cc.0.png

De accreditatie is in het leven geroepen om onderscheid te maken in kennis en kunde over geavanceerde configuratie van Data Management Platforms (DMP).

 

Relay42 is een geavanceerd Tag & Data Management Platform met een sterke focus op marketing innovatie. Het platform wordt gebruikt door een groot aantal invloedrijke, internationale bedrijven als KLM, UPC, BMW en Footlocker. Relay42 staat bekend om haar toonaangevende technologie, gebruiksgemak, flexibiliteit en integratiemogelijkheden. 

 

Arjen Hettinga: "Sinds 1,5 jaar ondersteunt Oogst klanten als Suitsupply en NS bij het inzetten van het Data Management Platform van Relay42. We zijn erg verheugd dat Relay42 recent certificeringsprogramma's is gaan aanbieden. Zo kan de markt direct en op een transparante wijze zien welke partners bedreven zijn in het configureren en implementeren van Data Management Platforms."

relay42-gecertificeerd.jpg?q=90

 

Data vormt de basis van relevante advertising. DMP's koppelen verschillende databronnen (zowel first, second als third-party) aan elkaar tot één efficiënt systeem. Het gebruik van deze gecombineerde (online) klant- en gedragsdata biedt enorme kansen voor het werven van nieuwe klanten, verhogen van de klantwaarde of klanttevredenheid.

 

Arjen legt vervolgens uit: "Door strengere eisen van consumenten op het gebied van online advertising wordt er van adverteerders verwacht steeds relevanter te adverteren. Tegenwoordig zijn bijna alle digitale kanalen via een DMP aan te sturen, wat alleen maar verder toe zal nemen. Een DMP als hoofdelement van je marketingstrategie is daarmee dus een solide fundament voor de toekomst."

 

Goed ingerichte DMP's bieden niet alleen een vaste set koppelingen met online advertisingkanalen, maar ook met bijvoorbeeld web en app-platformen. Daarnaast is het mogelijk om via een collectie aan API's data door te zetten naar klant specifieke systemen zoals call centersoftware, DM systemen, colportage systemen en CRM pakketten.

Oogst en Relay42 

Sinds 2,5 jaar is Oogst partner van Relay42. Mede dankzij de technologie van Relay42 zorgt Oogst voor relevante en effectieve online display inzet door efficiënter gebruik van data. Oogst is expert in het inrichten van DMP's en het koppelen van datawarehouses en online kanalen. De experts van Oogst maken big data actionable door segmenten, events en triggers te vertalen naar boodschap, kanalen en een integrale customer journey.