• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Slides ingevoegd: Kom je ook naar GAUC Conversie 2013?

NIEUWSUPDATE

13-10-2013

Op 12 en 13 november 2013 vindt voor de 6e keer de Google Analytics User Conference plaats in Amsterdam. De Analytics invalshoek die deze keer centraal staat is conversie. 

oogst-spreken-en-kennis-delen.620x250.75

Tijdens een training en conferentiedag krijgen bezoekers informatie, inspiratie, praktijkvoorbeelden en handvaten aangereikt om naderhand hun eigen campagnes te optimaliseren.

Verhoog je omzet met Conversie Optimalisatie

 

Gauc 2013 martijn staal oogst verhoog je omzet met conversie optimalisatie from Oogst

 

Martijn Staal, Analytics Consultant bij Oogst neemt deelnemers van zijn sessie 'Verhoog je omzet met conversie optimalisatie' op de trainingsdag mee door het stappenplan van conversie optimalisatie. Bezoekers naar je website trekken is één ding. Maar hoe zorg je dat ze daarna tot actie overgaan? En op welke manier kom je erachter welke inrichting van je website het beste converteert? En hoe weet je wát je moet gaan testen?

 

Tijdens deze sessie leert Martijn de deelnemers om (stap voor stap) met conversieoptimalisatie aan de slag te gaan. Hij laat zien hoe je hierbij tools als Google Analytics, Visual Website Optimizer, Clicktale kunt gebruiken. Tijdens de sessie is ruimte om websites van deelnemers te analyseren en verbeterpunten te bespreken.

Conversie optimalisatie; de hefboom voor e-Commerce

 

Gauc 2013 arjen hettinga oogst conversie optimalisatie; de hefboom voor e-commerce from Oogst

 

Op de conferentiedag spreekt Arjen Hettinga, Online strateeg en Client Services Director namens Oogst over 'Conversie optimalisatie; de hefboom voor e-commerce'. E-commerce is aan het  uitkristalliseren. In online advertising, waar online marketeers dagelijks de afweging tussen rendement en volume maken, is de strijd losgebarsten om een top 3 positie in te kopen op bv Google. Maar wat als je niet genoeg kunt bieden om in zo'n top 3 te staan, of dat dit in de toekomst niet meer lukt bij een (nog) hogere concurrentiedruk?

 

Het verbeteren van de conversie heeft een directe impact op de complete e-commerce performance. Naast dat er meer omzet wordt behaald uit bestaande bezoekers, zorgt een hogere conversie er ook voor dat je als online marketeer meer kunt betalen voor bezoekers. Dit betekent bijvoorbeeld een hoger bod op Google, een ruimere bieding op de vergelijkers en een meer competitieve vergoeding voor affiliates.


Oogst laat tijdens deze sessie, aan de hand van praktijkvoorbeelden, zien hoe je start met conversieoptimalisatie en dit een integraal onderdeel maakt van de bedrijfsvoering. Daarnaast zal Arjen een tipje van de sluier oplichten over hoe je laagdrempelig kunt beginnen met het aanpassen van je website voor individuele bezoekers (personalisatie), de volgende stap in het verbeteren van conversie.

Inschrijven voor GAUC13?

Het structureel werken aan de conversie is een voorwaarde om nu (en in de toekomst) succesvol e-commerce te (blijven) bedrijven. Ben je enthousiast geworden? Neem  contact met ons op voor een speciale code waarmee je 50% korting op je inschrijving ontvangt en schrijf je in voor dit kennis evenement via de  GAUC website en we zien je graag tijdens onze sessies!