• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Schrijf je nu met Oogst-korting in voor GAUC

NIEUWSUPDATE

30-04-2014

Tijdens de Google Analytics User Conference (GAUC) op 17 en 18 juni in Amsterdam leer je alles over Google Analytics. Tijdens het tweedaags event delen 11 door Google gecertificeerde Analytics Partners (waaronder Oogst) hun kennis en ervaring over onder andere Universal Analytics, Conversie optimalisatie, Google Tag Manager en Dashboarding. 

ndfm-masterclass-online-marketing-crm-da

Oogst mag relaties 50% (kortingscode: BGS514) aanbieden. Wacht niet te lang met inschrijven, alle vorige edities waren volledig uitverkocht.

GAUC Training day

Op 17 juni organiseert GAUC de zogenaamde Training Day. Op deze dag worden verschillende hands-on trainingssessies georganiseerd op verschillende niveaus; starters, gevorderden maar ook voor experts.  Er zijn 10 parallelle training sessies, verdeeld over 3 rondes. Je kan direct aan de slag met Google Analytics op een beschikbare gestelde laptop.

 

Universal Analytics uit de beta & learnings so far

Oogst heeft een trainingssessie voor gevorderden en experts over Universal Analytics op de agenda staan: 'Universal Analytics uit de beta & learnings so far'. Sinds april is  Universal Analytics uit beta, waardoor display functionaliteit ook in UA beschikbaar is en nieuwe rapportages voor o.a. cross devices en User ID inzichtelijk worden. In deze training staan vragen als 'Wat zijn best practices voor de implementatie van Universal Analytics?' en 'Op welke manier maak je gebruik van User ID?' centraal.

 

universal-analytics.280x210.png?q=90&e=1

 

Tijdens de betaperiode heeft Oogst voor een groot deel van haar klanten migraties uitgevoerd en voorbereid op het gebruik van User ID. Trainers Martijn Staal en Krisjan Oldekamp van Oogst delen de laatste inzichten en een stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

GAUC Conference day

De Conference Day gaat de diepte in met 3 keynotes van Google en 24 masterclasses. Deze dag is zeer geschikt voor (online) Marketing Managers, webanalisten, businessanalisten en de gevorderde MKB-er (met of zonder webshop). Ook op deze dag verzorgt Oogst masterclasses voor gevorderden en experts op Analytics gebied. Arjen Hettinga spreekt over optimalisatie met o.a. externe data.

Verder kijken dan CPA's: Optimalisatie met oa. externe data

Online Advertising kristalliseert in een rap tempo uit. Het optimaliseren van kanalen op basis van alleen een sales en kosten per sale begint achterhaald te worden, is zonde en onnodig omdat er binnen iedere organisatie veel meer data beschikbaar is. Het vertalen van deze klantdata, webanalytics en andere externe data (bv meteodata) naar inzichten biedt enorme kansen voor het effectiever optimaliseren online marketing en de website.

Arjen laat aan de hand van sprekende praktijkvoorbeelden zien hoe data vertaald kan worden naar concrete online strategie├źn m.b.t. de optimalisatie van website en online marketing. Daarnaast wordt uitgelegd hoe deze inzichten verspreid kunnen worden binnen de organisatie, onder andere via dashboarding en geautomatiseerde rapportages.

Wil je deelnemen aan GAUC, schrijf je dan nu in en maak gebruik van de Oogst korting  van 50%! Gebruik daarvoor de volgende kortingscode: BGS514