• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Save the date: Friends of Search 2016

NIEUWSUPDATE

24-11-2015

Friends of Search is hét search congres met toegang tot de belangrijkste, internationale ontwikkelingen in de wereld van search. Na twee succesvolle edities van het congres - Friends of Search was vorig jaar twee maanden van te voren al uitverkocht - vindt de 3de editie plaats op donderdag 11 februari 2016.

 

friends-of-search-201602.620x250.75.Lanc

Oogst is als sponsor nauw betrokken bij Friends of Search. Met diverse sprekers uit binnen- en buitenland is dit evenement het grootste congres van Nederland waar de laatste ontwikkelingen op SEO- en SEA-gebied aan bod komen. Kortom, een evenement dat je niet mag missen!

Je kunt het verslag van Jeroen Vos,  SEO Consultant bij Oogst, over een zeer geslaagd FOS16 hier lezen.
 

Zoekmachinemarketing en zoekmachineoptimalisatie

Je hoeft als (online) marketeer niet meer uit te wijken naar het buitenland als het om SEO- en SEA-congressen gaat. Friends of Search haalt searchexperts uit landen als Engeland, Duitsland en de VS, waar de ontwikkelingen vaak sneller gaan, naar Amsterdam om hun kennis en ervaring te delen. Na het congres weet je als bezoeker hoe andere organisaties zoekmachinemarketing en zoekmachineoptimalisatie inzetten en je bent ook op de hoogte van de belangrijkste, internationale ontwikkelingen in de wereld van search engine marketing.

Internationale sprekers

Brancheorganisaties DDMA en IAB Nederland hebben intussen de nationale en internationale sprekers van Friends of Search bekend gemaakt. Hieronder bevinden zich Will Reynolds, oprichter van SEER Interactive, Larry Kim, oprichter van WordStream en onlangs uitgeroepen tot US search personality of the year, Lee Odden, CEO van TopRank, Niels Doerje, Managing Director Product & Engineering van HRS Holidays, Emily Grossman, Mobile Marketing Specialist bij MobileMoxie en Olivia Harvey, Mobile Solutions Specialist bij Google.

Voor wie?

Friends of Search is bedoeld voor ervaren (online) marketeers en SEO- en SEA-specialisten aan de adverteerderszijde, die interesse hebben voor de veranderingen die nationaal en internationaal plaatsvinden in de wereld van search engine marketing. Maar ook voor specialisten aan bureauzijde is het evenement interessant, tijdens het event kunnen zij toetsen of ze nog in de pas lopen met de laatste ontwikkelingen.