• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Roundtable: data collection & orchestration

NIEUWSUPDATE
post image

11-09-2019

Op 17 oktober organiseren we een praktische en interessante sessie over data collection & orchestration, hét fundament van een data-gedreven marketing strategie. Vragen als: ‘’Waar start je om goede data te krijgen, hoe ziet een “standaard” online datastructuur eruit en wat zijn de voordelen van een goed fundament?’’ komen aan bod.

 

Organisaties willen de beste zijn in marketing, aan de slag met Machine Learning en hebben bakken met data. Maar is de data, die aan het fundament van de meeste marketing-activiteiten staat wel goed? Het is belangrijk om te zorgen dat de data op een juiste manier verzameld en gebruikt wordt. Op deze manier zorg je dat je de juiste personen bereikt in de juiste fase van de customer journey. Meld je hieronder aan om jouw data-gedreven marketing naar een hoger level te brengen. 

 

Event: data collection & orchestration, het fundament van een data-gedreven marketing strategie

Datum: Donderdag 17 oktober 2019

Tijd: 14:30 tot 16:30 met aansluitend een borrel

Locatie: Ons kantoor! Merkle Amsterdam, Joan Muyskenweg 37, 1114 AN Amsterdam

 

Programma

 

14:00-14:30       Inloop en ontvangst

14:30-15:15       Het fundament van data collection en orchestration - Folkert Mudde, Senior consultant bij Merkle

15:15-15:30       Break

15:30-16:30       De inzet van een CDP - in samenwerking met Tealium

16:30                  Borrel

 

We sluiten af met een borrel waar voldoende ruimte is voor netwerken en het delen van jouw vragen of uitdagingen rondom data en/of analytics.

 

Wat je kunt verwachten:

 

 

Meld je aan via onderstaand formulier