• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

Social mediamonitoring

20-03-2011

Het internet is al lang geen eenrichtingsverkeer meer. Met social media wordt er over je gepraat. Aanwezigheid op social media is dus leuk, maar hoe weet je wat voor effect het op je bedrijf heeft? De Social Media Club Amsterdam maart 2011 stond in het teken van social

LEES MEER
news BLOG

Verslag Webanalytics Congres 2011

18-03-2011

Op donderdag 17 maart vond in het NH Barbizon in hartje Amsterdam het vijfde Webanalytics Congres plaats. Naast de keynotes van twee internationale webanalytics experts is de organisatie erin geslaagd om experts uit het Nederlandse bedrijfsleven een aantal interessante cases te laten presenteren

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

OHRA kiest voor Oogst

29-01-2011

Amsterdam, januari 2011 – Verzekeringsmaatschappij OHRA en Delta Lloyd Bank - beide onderdeel van Delta Lloyd Groep- kiezen per 1 januari voor online marketing bureau Oogst voor het beheren van haar zoekmachine advertentiecampagnes. Oogst ondersteunt OHRA bij haar activiteiten op het vlak van

LEES MEER
news BLOG

Verslag Affiliate Summit Las Vegas

17-01-2011

Vorige week maandag en dinsdag vond de 16e Affiliate Summit plaats in het Wynn in Las Vegas. Deze summits worden georganiseerd door Shawn Collins en Missy Ward en staan volledig in het teken Affiliate Marketing. In een gezelschap van 40 affiliates en 10 medewerkers van

LEES MEER
news BLOG

Longtail SEA strategie

29-12-2010

Binnen zoekmachine marketing is de longtail een veel terugkerend onderwerp van discussie. Voorstanders menen dat longtail strategieën een voorwaarde zijn om succesvol te kunnen zijn in sterk concurrerende markten, je benadert er een meer ‘conversiegericht’ publiek mee. Volgens tegenstanders

LEES MEER