• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news NIEUWSUPDATE

HEMA & Rookworst social media marketing op #SRME 2011

23-10-2011

Donderdag 13 oktober vond het Smart Retail Marketing Event 2011 plaats. Het evenement werd bezocht door meer dan 450 bezoekers, die aandachtig luisterden naar cases van o.a. HEMA, Hyves, Coolblue en Score. Dat Social ook onder retailers hot is, was te verwachten en valt in

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Oogst @ eFinancials

09-10-2011

Op donderdag 3 november 2011 neemt Oogst deel aan de 2e editie van eFinancials. Online ontwikkelingen bieden de financiƫle wereld vele mogelijkheden welke besproken worden tijdens het congres. Daarnaast zijn er parallelsessies, vipsessies en volop netwerkmogelijkheden in de lounge

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Hotel Booker kiest voor Oogst

03-10-2011

Hotel Booker B.V. (bekend van het label HotelSpecials.nl) heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst als partner voor het verbeteren van de online vindbaarheid, strategische ondersteuning bij het beheer van de Google AdWords Campagnes en het optimaliseren van

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Bepaal de optimale online media mix met Google Analytics Multi-Channel

28-09-2011

Google heeft een nieuwe Multi-channel analyse functionaliteit voor alle Analytics gebruikers beschikbaar. Hiermee kun je in Google Analytics inzicht krijgen in de invloed van verschillende kanalen (en combinaties hiervan) in de funnel.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Top 5 excuses om niets met Facebook te doen

28-09-2011

Facebook blijft door de gangen van het Nederlandse bedrijfsleven galmen. Zowel aan de kant van innovatiemanagers als bij marketeers en directie wordt driftig geƫxperimenteerd met het opzetten van profielen, fan pages en advertentiecampagnes. Toch blijft een groot

LEES MEER