• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news NIEUWSUPDATE

De toekomst van linkbuilding: linkbuilden zonder verwijzingen

01-06-2014

Links zijn nog altijd een zwaarwegende factor bij het behalen van een hoge positie in de zoekresultaten. Google streeft er echter naar om het algoritme minder afhankelijk te laten worden van links door andere signalen meer gewicht te geven. Een nieuw patent van Google geeft meer inzicht.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Conversieoptimalisatie in de praktijk

28-04-2014

Dat conversieoptimalisatie inmiddels essentieel is om mee te komen in het online marketing geweld, is geen geheim. Met een 

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Hoe word je een conversie superhero in 4 stappen

02-04-2014

Dat het structureel verbeteren van je websiteconversie cruciaal is om in het online concurrentiegeweld mee te komen, staat buiten kijf. Maar hoe pak je dat concreet aan en word je een conversie-'superhero'? In een stappenplan legt Oogst uit hoe je met conversie-optimalisatie begint en

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Structurele conversie optimalisatie cruciaal voor top-3 positie

30-03-2014

Sinds de introductie van betaalbare testsoftware zoals Visual Website Optimizer en Optimizely zijn er geen drempels meer voor het opzetten van conversie-optimalisatietesten. Het optimaliseren van je conversie blijkt inmiddels zelfs noodzakelijk om mee te komen in het online

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Oogst spreekt over klantreizen en conversie op MOAbout

03-03-2014

De MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek. Met een serie zogenaamde MOAbout's houdt MOA de kennis van haar

LEES MEER