• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

Conversational Display Ads beloven betere klantervaring en snellere engagement

12-06-2019

Google speelt op de trend van één-op-één communicatie in door het combineren van display ads en chatbots onder de naam Conversational Display Ads. Het is de nieuwe en innovatieve manier om de kans op interactie te vergroten, de overwegingsfase te verkorten en leads sneller binnen te halen. Maar wat houdt het precies in en welke voordelen haal je eruit?

LEES MEER
news BLOG

Google shopping actions: de nieuwe marketplace die concurreert met Amazon

11-06-2019

Consumenten verwachten dat hun online ervaringen eenvoudiger, sneller en intuïtiever zijn en Google speelt daar op in met de nieuwe Shopping Action-functionaliteit. De consument kan nu rechtstreeks aankopen doen bij Google op elk device, en ook stemgestuurd via de Google assistant. Wat betekent dit voor retailers?

LEES MEER
news BLOG

IAB Nederland Podcast over de veranderende rollen door Programmatic

23-05-2019

Op uitnodiging van de Taskforce Programmatic van IAB bespreekt onze collega Richard Vis de veranderende rollen binnen Programmatic.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Roundtable: Razendsnelle relevantie met social

17-05-2019

Oogst, a Merkle company organiseert op 20 juni een praktische inspiratiesessie over razendsnelle relevantie met social advertenties. We onthullen de laatste social trends waarmee je meteen aan de slag kan, vertellen je over automated ads & dynamic image templates en meer.

LEES MEER
news BLOG

Waarom ik voor het Online Marketing Traineeship heb gekozen

15-05-2019

Twee maanden geleden ben ik begonnen aan een nieuwe stap in mijn carrière. Na een selectieprocedure van 5 rondes ben ik trots om te zeggen dat ik onderdeel ben van het Online Marketing Traineeship bij Oogst - a Merkle Company. Maar waarom heb ik hiervoor gekozen en waarom specifiek bij Oogst?

LEES MEER