• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

Ontmoet Rover: de chatbot die CRO bij HEMA schaalbaar maakt door automatisering

23-04-2019

In samenwerking met VWO creëerde Oogst een chatbot voor HEMA: Rover. Deze chatbot werkt eraan om de CRO werkzaamheden bij HEMA op te schalen.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

HEMA heeft primeur binnen digitale buitenreclame

23-04-2019

Amsterdam, 23 april 2019 - HEMA heeft de primeur binnen Digital Out of Home: de eerste programmatic HTML5 campagne. Deze innovatie is ontwikkeld door Oogst en OutMoove en is nu te zien op de digitale buitenreclame kanalen van Centercom en MMD Media.

LEES MEER
news BLOG

BrightonSEO 2019 - Key Takeaways

19-04-2019

Afgelopen week was het weer zo ver: BrightonSEO. Hét Search event van Europa waar ruim 4.000 Search marketeers zich verzamelden om bijgepraat te worden over alle nieuwe trends en ontwikkelingen binnen SEO. Hands-on presentaties wisselden elkaar af met inspirerende en op de toekomst gerichte sessies. We vertellen je graag onze key take-aways van BrightonSEO.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Oogst scoort het hoogste aantal sterren in de Emerce 100!

09-04-2019

Geweldig nieuws! Oogst - a Merkle company behaalt wederom de eerste plaats met de meeste sterren in meerdere categorieën van de Emerce 100. 5,5 sterren in de categorie Digital Marketingbureaus ‘groot’ én 5,5 sterren in de categorie Analytics & Optimalisatiebureaus.

LEES MEER
news BLOG

Hey Google, wat is de voice revolutie?

05-04-2019

Als je het aan Google vraagt zitten we er midden in, de zogenaamde “voice revolutie”. In Nederland is sinds november de google home assistent massaal aangeschaft. De adaptie is in geen enkel ander land zo snel gegaan. Nederlandse kinderen groeien vanaf nu op met een digitale assistent in huis en wordt de “voice generation” genoemd.

LEES MEER