• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news BLOG

Programmatic marketing: dé driver voor een gepersonaliseerde ervaring

18-09-2017

Hoe bied je consumenten een gepersonaliseerde ervaring? En welke rol is er weggelegd voor programmatic marketing? In dit artikel lees je wat er echt voor nodig is om dit voor elkaar te krijgen, geïllustreerd met concrete voorbeelden.

LEES MEER
news WHITEPAPER

Kickstart je DMP traject!

17-05-2017

Succesvolle bedrijven geven actief vorm aan customer journeys in plaats van te reageren op touchpoints. Maar hoe zorg je ervoor dat je klanten die gepersonaliseerde ervaring kan bieden? Het antwoord ligt in het centraal aansturen van media op basis van relevante klantinformatie en logische klantcontactstrategieën: van een centraal Data Management Platform.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Oogst en Tealium partners in datamanagement

14-04-2017

Tealium, Europese topspeler op het gebied van data distributie platforms, en online marketing bureau Oogst kondigen hun samenwerking aan op de Nederlandse markt. Tealium en Oogst delen dezelfde visie om organisaties te helpen om klantdata te ontsluiten en zo een betekenisvolle en relevante klantervaring mogelijk te maken.

LEES MEER
news BLOG

Impressie seminar DMP & Customer Journeys - 6 december 2016

07-12-2016

Oogst organiseerde op 6 december 2016 in filmmuseum Eye in Amsterdam een Seminar over Data Management Platforms en Customer Journeys. Sprekers van Holland Consulting Groep, Relay42, Nederlandse Spoorwegen, Adobe, Tealium en Oogst deelden succesvolle praktijkcases en gaven praktische tips over hoe je een succes maakt van je Data Management Platform.

LEES MEER
news BLOG

Google Shopping voor affiliates: power to the publisher?

23-11-2016

In 2012 is Google Shopping in haar huidige vorm geïntroduceerd. Het platform blijft groeien en is voor online marketeers soms een zegen, maar soms ook een vloek. Het platform heeft altijd bewezen goed te kunnen converteren, hoewel het kan schommelen in de resultaten en het ene account beter geschikt is dan het andere. Uiteraard is er altijd concurrentie, maar met de juiste optimalisatie is het ook voor de kleinere adverteerder mogelijk goede resultaten te behalen. Maar er gaat wat veranderen.

LEES MEER