• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news NIEUWSUPDATE

Google AdWords stopt met Exact match

17-08-2014

Vanaf eind september stopt Google met de optie om je met AdWords alleen op exacte zoektermen te richten. De nieuwe standaardinstelling voor alle exacte en phrase zoekwoorden wordt 'close variants'. 

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Inzichten en quick wins: Google Analytics User Conference 2014

19-06-2014

Op 17 en 18 juni werd door de selecte groep door Google gecertificeerde Analytics Partners de Google Analytics User Conference (GAUC) georganiseerd. Oogst droeg bij met een aantal expert sessies en direct toepasbare adviezen.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Verslag Google Analytics Summit: Data in action

02-06-2014

Namens Oogst was ik vorige week in San Francisco voor de jaarlijkse Google Analytics Summit; het event waar - zoals gebruikelijk - de nieuwste productlaunches en -features worden aangekondigd, exclusief voor Google Analytics Partners en Premium gebruikers. 

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Schrijf je nu met Oogst-korting in voor GAUC

30-04-2014

Tijdens de Google Analytics User Conference (GAUC) op 17 en 18 juni in Amsterdam leer je alles over Google Analytics. Tijdens het tweedaags event delen 11 door Google gecertificeerde Analytics Partners (waaronder Oogst) hun kennis en ervaring over onder andere Universal Analytics, Conversie

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Universal Analytics uit bèta - nu met remarketingfunctionaliteit

06-04-2014

Sinds vorige week is Googles Universal Analytics uit de bèta en is de displayfunctionaliteit ook binnen Universal Analytics beschikbaar. Het ontbreken van deze displayfunctionaliteit was tot nu toe voor veel websites een van de belangrijkste redenen om nog niet op Universal Analytics over te

LEES MEER