• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Nieuws

We houden je graag op de hoogte van ons nieuws en ontwikkelingen in de markt via blogs, nieuwsupdates en whitepapers. Alle blogs en artikelen worden geschreven door onze specialisten die dag in dag uit werken aan campagnes en projecten voor onze klanten. Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en/of volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram!

news NIEUWSUPDATE

Bepaal de optimale online media mix met Google Analytics Multi-Channel

28-09-2011

Google heeft een nieuwe Multi-channel analyse functionaliteit voor alle Analytics gebruikers beschikbaar. Hiermee kun je in Google Analytics inzicht krijgen in de invloed van verschillende kanalen (en combinaties hiervan) in de funnel.

LEES MEER
news NIEUWSUPDATE

Masterclass Affiliate Marketing op SESAmsterdam

18-09-2011

Op 5 en 6 oktober 2011 is Oogst aanwezig op hét zoekmachine marketing congres SES Amsterdam (#ses020). Gedurende 2 dagen wordt de online marketing branche ondergedompeld in tips, tactieken en strategieën om online business te vergroten. Ook verzorgt Oogst de masterclass

LEES MEER
news BLOG

Verslag Webanalytics Congres 2011

18-03-2011

Op donderdag 17 maart vond in het NH Barbizon in hartje Amsterdam het vijfde Webanalytics Congres plaats. Naast de keynotes van twee internationale webanalytics experts is de organisatie erin geslaagd om experts uit het Nederlandse bedrijfsleven een aantal interessante cases te laten presenteren

LEES MEER
news BLOG

Verslag Affiliate Summit Las Vegas

17-01-2011

Vorige week maandag en dinsdag vond de 16e Affiliate Summit plaats in het Wynn in Las Vegas. Deze summits worden georganiseerd door Shawn Collins en Missy Ward en staan volledig in het teken Affiliate Marketing. In een gezelschap van 40 affiliates en 10 medewerkers van

LEES MEER
news BLOG

Meten en vergoeden van affiliate campagne

03-12-2010

Het spanningsveld tussen affiliate netwerken en adverteerders werd bij Emerce Performance afgelopen donderdag goed geïllustreerd door enerzijds Marko Dobroschelski van Daisycon en anderzijds Robert Schippers van Traffic4u. ‘Hoe meer sales gemeten worden, des te beter voor een

LEES MEER