• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Oogst was op Emerce Digital Marketing Live!

NIEUWSUPDATE
post image

06-06-2018

Donderdag 31 mei vond alweer de 7e editie van Digital Marketing Live! plaats in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Dé jaarlijkse digital marketing update. Ben je benieuwd wat onze experts te vertellen hadden?

 

Tijdens Emerce Digital Marketing Live stond online marketing, advertising en interactieve media centraal. Meer dan 2.000 media, marketing en advertising-professionals waren aanwezig bij de lezingen, marketing-tech demo’s, start-up pitches, workshops, stands en round tables. 

 

Merkle Nederland was sponsor. Samen met alle Merkle bureaus – Oxyma, aFrogleap, Your Social, OFS en Oogst – waren we aanwezig op het event; met een stand en een aantal interessante sessies.

 

Case Mazda: betere campagnes door slimmere media-inkoop

 

Arjen Hettinga sprak samen met Robert Vonk van Mazda over hoe je je Marketingcampagnes anno 2018 onderscheidend maakt. En hoe je zorgt dat campagnes bijdragen aan verkoopdoelstellingen en je tegelijk merkwaarde creëert. Mazda maakt met Oogst gebruik van S.M.A.R.T. Media Buying om vanuit campagnes een Full Funnel Experience te bieden. Op het snijvlak van Brand Marketing, Performance Marketing en Dynamische Creatie. Tijdens deze sessie lieten we zien hoe slimme en transparante media-inkoop, gecombineerd met data en technologie, bijdraagt resultaten!

 

Wil je meer weten over hoe je als organisatie start met een S.M.A.R.T. Media Buying strategie en hoe je deze kunt inrichten?

Download dan ons whitepaper met de ervaringen die we hebben opgedaan voor klanten als Carglass, de Postcode Loterij, Mazda en HEMA.

 

 

 

 

 

 

 

 

Case Studenten Goed Verzekerd: hoe een full funnel benadering leidt tot meer awareness en sales

 

Raoul van Tol ging tijdens zijn round table in op hoe je meer jongeren effectief bereikt. En zowel de merkbekendheid als de sales verhoogt. Met de campagne voor Studenten Goed Verzekerd werden jongeren direct aangesproken op thema's die bij ze leven en heel gericht getargeten via Google, Youtube, Facebook, Instagram en Snapchat. Deze case toont aan dat investeren in awareness met een excellente executie zich dieper in de funnel uitbetaalt.

 

Meer weten over de case voor Studenten Goed Verzekerd? 
Bekijk hier de uitgebreide beschrijving en de video.