• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Oogst spreekt over klantreizen en conversie op MOAbout

NIEUWSUPDATE

03-03-2014

De MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek. Met een serie zogenaamde MOAbout's houdt MOA de kennis van haar leden op peil.

ndfm-masterclass-online-marketing-crm-da

In de eerstvolgende MOAbout van 11 maart aanstaande, plaatst MOA de klantreis in een breder perspectief door ook te kijken naar de ROI kant van het verhaal. Hoe kun je de klantbeleving vertalen naar een 'harde' business case? Hoe 'hard' is deze dan? Kunnen we wel effecten van verschillende activiteiten in de waardeketen isoleren? Welke aannames moet je dan doen? Een middag met tal van prikkelende vragen en een line up met een brede range van cases: van traditioneel marktonderzoek tot database marketing tot big data.

De Schaalbare, gepersonaliseerde klantreis

Ook Oogst levert een bijdrage aan deze kennis sessie. Arjen Hettinga, Client Service Director bij Oogst zal spreken over 'De schaalbare gepersonaliseerde klantreis'. Sinds de komst van e-commerce proberen we massaal de consument op grote schaal door een gestandaardiseerde aankoopprocessen te duwen. Voor klantspecifieke vragen of drempels is echter nog weinig aandacht.

Met personalisatietechnieken kun je echter slim gebruik maken van wat je weet van je klant. Dit leidt niet alleen tot hogere klanttevredenheid, maar draagt ook bij aan het werven van nieuwe klanten. In een praktisch stappenplan, onderbouwd met praktijkcases, laat Oogst zien wat de kracht en het rendement van online personalisatie is en hoe je hier als organisatie mee begint. 

Wil je deelnemen of meer weten, dan verwijzen we je graag naar de  website van MOA.