• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Oogst spreekt op Nationale Dag Financiële Marketing 2013

NIEUWSUPDATE

06-10-2013

Op dinsdag 3 december 2013 vindt de 19e Nationale Dag Financiële Marketing plaats in Amsterdam. Algemeen en commercieel management van financiële dienstverleners komen samen om zich te laten bijpraten.

nationale-dag-financiele-marketing-heade

Een overkoepelende visie op de toekomst van de financiële sector lijkt te ontbreken en gezien de voortdurende economische malaise regeert vaak de waan van de dag. Financieel dienstverleners dienen aan de ene kant hun ouderwetse maatschappelijke rol weer op te nemen, terwijl aan de andere kant de haperende motor wel moet blijven draaien. Vaak een duivels dilemma. Hoe blijf je als financieel marketeer in deze turbulente tijden in de driver's seat? 

Met de 19e Nationale Dag Financiële Marketing ontvangen financieel marketeers handvatten, tools, inspiratie en succesvolle verhalen uit de praktijk om een leidende rol te gaan spelen in het transitieproces. 

Oogst sessie 'Online marketing, CRM data en Personalisatie'

Arjen Hettinga, Client Services Director bij Oogst verzorgt een praktische sessie 'Online marketing, CRM data en Personalisatie' waarin hij laat zien hoe CRM data kan worden gebruikt voor de gepersonaliseerde inzet van alle online verkoopkanalen. Hiermee ontstaat een integrale, online klantbenadering die een meetbaar hogere klantwaarde oplevert.

In zo'n strategie wordt alle communicatie (zowel op de website als offline) met potentiële en bestaande klanten gepersonaliseerd en geoptimaliseerd aan de hand van de aankoopfase waarin de consument zich bevindt. Daarnaast kunnen alle online marketing kanalen worden beoordeeld op basis van hun bijdrage aan klantwaarde, retentie en loyaliteit in plaats van alleen directe ROI. 

Door het combineren van klantdata met online marketing zal een organisatie beter in staat zijn om een duurzame relatie met haar klanten op te bouwen en haar marketingbudget effectiever in te zetten. Deze methode zal zich vertalen in loyalere klanten, hogere klantwaarde en lagere marketingkosten.    

Meer informatie over de Nationale Dag Financiële Marketing 2013 vind je op de speciale event website, inschrijvingen zijn daar ook welkom.