• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Oogst spreekt op MIE: Van Big Data naar Online Conversie

NIEUWSUPDATE

05-01-2014

Het Marketing Insights & Big Data Event (MIE) is het event waar het allerlaatste op gebied van marketing & marketing intelligence gepresenteerd wordt. 

 

oogst-spreken-en-kennis-delen.620x250.75

Op 5 & 6 februari 2014 worden 2500 marketing managers, big-data analisten, marktonderzoekers, digital analysts, strategen, communicatie professionals, planners, sales managers en andere creatieve geesten, die insights willen vertalen naar hun klantstrategie verwacht in hetMedia Plaza in Utrecht. MIE is een productie van  MOA en  Nima. Deelnemers kunnen kiezen uit 90 lezingen en workshops, 4 keynotes en een aantal masterclasses.

Meer conversies en hogere klantwaarde met klantdata en online gedrag

Ook Oogst deelt haar specialistische kennis van Big Data & Digital Analytics via een sessie van  Arjen Hettinga. Hij spreekt op 6 februari over ' Meer conversies en hogere klantwaarde met klantdata en online gedrag'. Het gebruik van klantdata en data van online gedrag biedt enorme kansen voor het werven van nieuwe klanten en het verhogen van de klantwaarde. Arjen Hettinga van Oogst maakt aan de hand van sprekende voorbeelden de vertaalslag van CRM data en online gedrag naar concrete online strategie├źn en de optimalisatie van website en online marketing. Deze workshop gaat in op het gebruik big data in de multi-channel customer journey, om een duurzame relatie met bezoekers op te bouwen en het online marketingbudget effectiever in te zetten.

Inschrijven voor Marketing Insights & Big Data Event

Je kunt je nog inschrijven voor  Marketing Insights & Big Data Event. We zien je natuurlijk graag bij onze sessie op donderdag 6 februari om 13:45.