• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Oogst seminar: een middag vol visie, praktijkcases en inspiratie

NIEUWSUPDATE
post image

25-10-2016

Oogst organiseert op 6 december 2016 in filmmuseum Eye in Amsterdam een Seminar over Data Management Platforms en Customer Journeys. We halen het net op van de vele succesvolle implementaties van de afgelopen tijd en bieden het je aan tijdens een middag vol visie, praktijkcases en inspiratie.

 

DMP & Customer Journeys - De Hype Voorbij

 

Het zijn inmiddels buzzwords, maar hoe maak je nu een succes van je Data Management Platform? Wat zijn de valkuilen en wat hebben succesvolle cases met elkaar gemeen?

 

Succesvolle bedrijven geven actief vorm aan customer journeys in plaats van alleen te reageren op touchpoints. Toch zijn veel bedrijven op dit moment nog multichannel of crosschannel georganiseerd, waarbij er tussen touchpoints weinig tot geen afstemming is. Hierdoor is merkbeleving verre van optimaal en worden doelgroepen niet efficiënt bereikt. Tijdens dit seminar onderzoeken we hoe techniek, organisatie en online marketing worden gecombineerd tot een naadloze merkbeleving en klantinteractie.

 

Veel marketeers zijn bezig met een Data Management Platform of zijn dat van plan. Maar hoe zet je succesvol een Data Management Platform in? Wat bepaalt omnichannel succes voor je organisatie?  Tijdens het Oogst seminar op 6 december in filmmuseum Eye in Amsterdam geven we antwoord op deze vragen. Een middag vol boeiende sprekers met inspiratie, succesvolle praktijkcases en praktische tips. En volop de gelegenheid om te sparren met de specialisten van Oogst en vakgenoten.

 

Dit event is bij uitstek geschikt voor senior marketeers en C-level managers die richting willen geven aan marketing innovatie. 

 

Het event is volledig volgeboekt. Heb je interesse een van onze events? Laat dit dan weten aan janneke@oogstonline.nl

 

Aanmeldingen: Bruna, De Persgroep Nederland BV, Randstad, Delta Lloyd, Takeaway.com, Carglass, Holland Casino, Emesa, Myler, Funda, Manutan, HEMA, Mazda Motor Nederland, NCOI, NS, OHRA, SAS, Beate Uhse, Corendon, FD Mediagroep, KPN, Nuon, UWV.

 

Het programma ziet er als volgt uit:

 

13.00 - 13.30 Ontvangst

13.30 - 17.30 Inhoudelijk programma onder leiding van dagvoorzitter Stephan Fellinger

17.30 - 19.00 Borrel

Sprekers

Mike Hoogveld, Holland Consulting Group

 

“Bij het reizen is de bestemming niet het belangrijkste, de weg daarheen is een doel op zich. Marketing, sales en service organisaties moeten adaptief zijn, door continue verbetering via ‘agile’ experimenteren. Dit vereist het begrijpen van klantgedrag en een naadloze interne samenwerking.”

 

Drs. Mike Hoogveld RM is associate partner bij Holland Consulting Group. Hij is als adviseur gespecialiseerd in het meetbaar verbeteren van de performance van marketing, sales en service organisaties. Daarnaast behoort hij in Nederland tot de meest gevraagde sprekers op het gebied van marketing en sales.

 

Wouter van Geluwe – Senior Solutions Consultant, Adobe

 

Organisations have never had access to more data, but doing something useful with that to improve the bottom line proves to be extremely difficult.

Wouter's specialty is showing organisations how to be customer-data-driven and he firmly believes that when you see the light and start listening to your customers through their behaviour, the impact on you and your company will be incredible.

 

At Adobe Wouter works as a technical pre-sales consultant focused on analytics, personalisation and data management platforms (DMP). 

 

Tomas Salfischberger, CEO & Co-founder Relay 42

 

Tomas's background conforms to that of the model Tech Entrepreneur. In 2004, he founded his first company Celerity ICT on his sixteenth birthday. In 2011, after graduating in computer science, he teamed up with three ex-googlers to co-found Relay42. He realised that many brands were facing similar marketing challenges, struggling to connect every touch-point of the customer journey; and as a result, couldn’t engage in real, human conversation using all of their data. Through evolving a tech startup into a global enterprise Data Management Platform, Tomas empowers marketing teams from brands such as Air France, KLM, BMW, ING and NS to build engaging, data-led dialogue with customers – yielding clear business opportunities and increasing Return on Investment. 

 

 

Joost Kaart, Nederlandse Spoorwegen

 

Joost Kaart is Online Marketeer bij NS en heeft vanuit die rol direct bijdgeragen aan het creëren van een betere klantervaring voor NS klanten en het invullen van commerciële - en servicedoelstellingen. Joost is inmiddels al bijna 10 jaar actief binnen Online Marketing en heeft diverse rollen vervult aan zowel bureau - als klantzijde.

 

 

 

Arjen Hettinga, Client Services Director, Oogst

 

Arjen Hettinga is Client Services Director bij Oogst en bouwt mee aan groei voor klanten als Nederlandse Spoorwegen, Nationale Postcode Loterij, HEMA, Mazda, SAS en NCOI. Arjen is expert op het gebied van Web Analytics en het gebruiken van data binnen online marketing. Naast het aansturen van het Client Services team binnen Oogst spreekt hij regelmatig op congressen en geeft hij gastcolleges op onder andere HvA, HES, Vrije Universiteit en de Erasmus Universiteit.

 

 

 

David Morris, Director of Solutions Consultancy EMEA, Tealium

David has over 10 years experience in the digital marketing and data space. At Tealium he is a key technical advisor on leveraging realtime data solutions to help solve digital marketing challenges.