• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Oogst samen met Oxyma

NIEUWSUPDATE

20-04-2016

Met enorme trots maken we bekend dat Oogst en Oxyma samen verder gaan.

header-nieuwsbericht-oogst-final.620x250

We worden hiermee onderdeel van een groep die bouwt aan Nederlands eerste, volledig ge├»ntegreerde omni-channel marketing agency. We blijven vanuit Amsterdam zelfstandig en onder eigen naam opereren maar kunnen volop profiteren van de kracht van Oxyma. Het is een spannende volgende stap om als ondernemers en online marketing specialisten te werken aan een mooie ambitie: het beste omni-channel marketing bureau van Nederland -en daarbuiten- te worden.

 

We zijn in 2006 opgericht en in de loop der jaren uitgegroeid tot een toonaangevend online marketing bureau. Vanuit het specialisme van zoekmachinemarketing hebben we ons verbreed naar performance marketing via alle online kanalen en hebben het verzamelen en gebruiken van klantdata centraal gesteld. We hebben het voorrecht om voor een aantal van Nederlands mooiste merken te mogen werken en worden al vele jaren tot de top van ons vakgebied gerekend.

Perfecte match

Oxyma is marktleider in het opzetten en uitvoeren van data gedreven klantcontact strategie├źn. Ze halen meer waarde uit bestaande klanten met de vertaalslag van klantinzicht naar campagnes en het optimaliseren van processen en systemen.

 

We hebben in Oxyma een partner gevonden die onze visie op online marketing deelt. We werkten op een aantal vlakken al samen en de klik was zowel cultureel als inhoudelijk sterk. Voor de oprichters was het belangrijk dat we als ondernemers meegaan in een grotere ambitie. En dat we als specialisten van naam ons werk op topniveau kunnen blijven doen zonder onze focus te verliezen. Daaraan hebben we samen met Oxyma invulling aan kunnen geven.

Volledige Customer Journey

Onze expertise op het gebied van werving via zoekmachine marketing (SEO/SEA), online adverteren, web analytics en data management vult de expertise van Oxyma perfect aan. Samen beheersen we een groot deel van de customer journey, waarbij we allebei werken vanuit hetzelfde, centrale klantbeeld. Met deze samenwerking kunnen we de omnichannel belofte waarmaken.

 

Voor onze klanten ontstaat een dienstverlener die met de bekende betrokkenheid en bevlogenheid alle aspecten rondom de Customer Journey kan invullen. Mobile Agency aFrogleap maakte al onderdeel uit van de combinatie. Het is de verwachting dat de groep op zeer korte termijn wordt aangevuld met expertise op andere gebieden.

 

Dit artikel is ook te vinden op Emerce.

 

Heb je vragen over deze samenwerking en wat dat voor jou kan betekenen? Vraag het ons! We zijn te bereiken via 020 - 71 55 220.