• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Oogst en Datatrics partners in dataoplossingen

NIEUWSUPDATE
post image

31-07-2018

We zijn een partnership aangegaan met het Data Management Platform Datatrics. Een mooie uitbreiding van ons serviceaanbod op gebied van dataoplossingen.

 

Het Datatrics platform maakt customer journeys relevant met behulp van klantdata en voegt hier algoritmen en machine learning aan toe. Oogst kan Datatrics een rol geven in de Marketing Technology-infrastructuur en vervolgens op basis van 360 graden klantprofielen haar klanten relevantere klantervaringen en betere online resultaten leveren.

 

Het platform van Datatrics biedt de mogelijkheid om data van verschillende interne en externe bronnen samen te brengen in een centrale omgeving en toont op basis van o.a. machine-learning de juiste content aan elk individu. Oogst (a Merkle Company) is voorloper in het gebruik van (klant)data binnen online marketing en pionier op het gebied van Data Management Platformen. De toevoeging van het Data Management Platform van Datatrics zorgt voor een uitbreiding van het serviceaanbod van Oogst.

 

Arjen Hettinga (Client Strategy Director Oogst): β€œDe samenwerking met Datatrics zorgt ervoor dat we onze klanten laagdrempelige dataoplossingen kunnen aanbieden. Door data uit verschillende bronnen aan elkaar te koppelen zorgen we voor een centrale aansturing van online marketingkanalen en brengen we online marketing voor onze klanten naar het volgende niveau.”

 

 

 

Margit Duijker (CCO Datatrics): β€œWij zijn verheugd om Oogst te verwelkomen als nieuwe Datatrics Partner. Oogst is een volwassen partij in de markt met een mooi klantportfolio. Wij kijken er naar uit gezamenlijk mooie cases te bouwen.”

 

 

Over Datatrics

Datatrics is een Data Management Platform dat marketeers van bedrijven helpt om marketing relevanter te maken. Door bestaande systemen te koppelen en zo data te verzamelen kunnen de zelflerende algoritmen van Datatrics voorspellen welke klant, wanneer ontvankelijk is voor welke boodschap en via welk kanaal. Met deze praktische en gebruiksvriendelijke tool helpt Datatrics marketeers een optimaal resultaat te behalen. www.datatrics.com

 

Dit bericht is ook geplubliceerd op Emerce.