• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Oogst @ eFinancials

NIEUWSUPDATE

09-10-2011

Op donderdag 3 november 2011 neemt Oogst deel aan de 2e editie van eFinancials. Online ontwikkelingen bieden de financiële wereld vele mogelijkheden welke besproken worden tijdens het congres. Daarnaast zijn er parallelsessies, vipsessies en volop netwerkmogelijkheden in de lounge. Sprekers van allerlei financiële instellingen en online autoriteiten geven een kijkje in de keuken en delen hun ervaringen en successen, waaronder ook Oogst.

efinancials2011.620x250.75.Lanczos3.no.c

Arjen Hettinga (Online Strateeg Oogst) & Philip Spaas (Managing Partner Oogst) zetten in hun presentatie Online Resultaat 2011 - 10 kansen in eFinance uiteen. De huidige ontwikkelingen in online marketing gaan razendsnel. Maar wat zijn échte veranderingen in 2011? Voor velen lijkt het plafond bereikt: hoe kunnen verzekeraars, banken en andere financiële instellingen en autoriteiten die online actief zijn ondanks prijsdruk en concurrentie toch de effectiviteit van online marketing verbeteren? En hoe creëren zij tegelijk ruimte om nieuwe ontwikkelingen te benutten?

 

Philip Spaas zoomt in op 10 essentiële trends van voornamelijk Google: Places, Social (Plus One),  Instant, Profilering, Panda, Mobile en Affiliate. Ook schetst hij de kansen van Bing i.c.m. Facebook. Deze ontwikkelingen worden tijdens de sessie direct vertaald naar een bewezen verbeteringsmodel voor online marketing. Arjen Hettinga illustreert dit model met cases van oa OHRA en biedt concrete oplossingen voor SEA, SEO, Affiliate Marketing en Conversie attributie.

 

Tijdens het congres staat Oogst ook met een informatiestand in de lounge. Kom langs en laat je bijpraten over de ontwikkelingen in de branche, best practices in online marketing, recente Oogst campagnes, nieuwe producten en diensten.

 

Voor meer informatie over het congres: http://www.emerce.nl/efinancials