• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Online resultaat 2011: 10 kansen in eTravel

NIEUWSUPDATE

19-06-2011

Op 9 juni 2011 presenteerde Oogst zich op eTravel. eTravel 2011 ging over de laatste online trends zoals mobile, social media, google geheimen, affiliate sales. Maar ook grote nieuwe ontwikkelingen in het buitenland kwamen uitgebreid aan bod.

emerce-e-travel.620x250.75.Lanczos3.no.c

Philip Spaas en Arjen Hettinga spraken namens Oogst over 'Online Resultaat 2011: 10 kansen in eTravel'. De huidige ontwikkelingen in online marketing gaan razendsnel. Maar wat zijn échte veranderingen in 2011? Voor velen lijkt het plafond bereikt: hoe kun je ondanks prijsdruk en concurrentie toch de effectiviteit van online marketing effectiviteit verbeteren? Hoe creëer je tegelijk ruimte om nieuwe ontwikkelingen te benutten?

 

Philip Spaas (Managing Partner Oogst) zoomde in op 10 essentiële trends van voornamelijk Google: Places, Social (Plus One),  Instant, Profilering, Panda, ITA (integratie vluchtgegevens), Mobile, Affiliate. Ook schetste hij de kansen van Bing icm Facebook. Deze ontwikkelingen werden tijdens de sessie direct vertaald naar een bewezen verbeteringsmodel voor online marketing.

 

Arjen Hettinga (Online Strateeg Oogst) illustreerde dit model met cases van oa D-reizen en bood concrete oplossingen voor SEA, SEO, Affiliate Marketing en Conversie attributie. Hier vind je de presentatie van Oogst.

 

Ook bezocht Oogst zelf enkele presentaties en met name de sessie van Google door James van Thiel vonden wij inspirerend.

 

Ook was Oogst aanwezig op de Infolounge, waar in een goeie sfeer nagepraat werd over de presentatie en de diverse mogelijkheden op het gebied van online marketing binnen de reisbranche. Populair item op de stand waren de speciale Oogst appels!

 

Ook op twitter werd er nagepraat en gediscussieerd:

 

Voor meer informatie over het event: www.emerce.nl/etravel.