• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Naar MIE 2016 met Oogst

NIEUWSUPDATE

06-01-2016

De 14e editie van Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) vindt plaats op 3 & 4 februari 2016 in het Media Plaza in Utrecht. MIE is het event waar het allerlaatste op gebied van marketing, big data en insights gepresenteerd wordt. 

mie5.620x250.75.Lanczos3.no.cc.0.jpg

Oogst verzorgt op donderdag 4 februari een sessie over de rol van Big Data in schaalbare gepersonaliseerde klantreizen. Arjen Hettinga maakt aan de hand van concrete cases de vertaalslag van klant- en gedragsdata naar online strategieën, optimalisatie van webplatformen, online marketing en andere touchpoints in de gepersonaliseerde klantreis.

Namens Oogst bieden wij je een kortingskaart aan. Laat je inspireren tijdens deze dag en kom op 4 februari met ons naar MIE 2016. Je bent van harte welkom tijdens onze sessie of de andere masterclasses en keynotes.

Wil je erbij zijn? Neem dan even contact op. Wees er snel bij want het aantal kaarten met korting is beperkt.
 

Oogst en Digital Analytics

In relatief korte tijd is het benutten van big data dé succesfactor geworden binnen online marketing. Real time datastromen bieden organisaties een kans om hun klanten een gepersonaliseerde, cross-device klantreis te bieden. Digital Analytics is hierdoor een belangrijke driver geworden voor online groei.

Digital Analytics is uitgegroeid tot speerpunt binnen de dienstverlening van Oogst. We participeren dan ook in de profgroep Digital Analytics van MOA - Center for Information Based Decision Making & Marketing Research.

Klik hier voor meer informatie over MIE 2016.