• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Met 50% korting naar het Search Congres?

NIEUWSUPDATE

06-10-2014

Hoe word je succesvol in zoekmachine optimalisatie (SEO) en search advertising (SEA)? Tijdens het Search Congres krijg je hierop het antwoord. Na afloop ben je helemaal bij op het gebied van Search Marketing. Oogst organiseert op 26 en 27 november 2014 met collega Google Analytics Certified Partners deze 2e editie. We bieden onze relaties 50% korting op de toegangsprijs. 

searchcongres2014.620x250.75.Lanczos3.no

Registreer snel want de eerste editie was volledig uitverkocht!

Tijdens deze 2 dagen staan de belangrijkste trends en best practices centraal binnen o.a. Google Adwords en SEO (zoekmachine-optimalisatie). Het congres vindt plaats in de Meervaart in Amsterdam en is gericht op online marketeers die zich willen verbeteren op het gebied van zoekmachine marketing. Het programma is verdeeld in een training- en een congresdag. Voor elk niveau is er voldoende keuze uit de onderwerpen SEO en SEA.

Externa data en scripting binnen Google AdWords

Nieuw in deze editie is de Training Day. Op deze dag doe je in een kleine groep 'hands-on' praktijkervaring op over Zoekmachine Optimalisatie (SEO) en Advertising (SEA).  Er is voor iedereen een laptop beschikbaar en er is ruim de gelegenheid om vragen te stellen. In 3 rondes, met keuze uit 10 parallelle training sessies, train je direct met de aangereikte stof.

Oogst Senior SEA specialisten Jorn Vriend en Maurice Vriend trainen in hun sessie online marketeers in het gebruik van externe data en scripting binnen AdWords. Heb jij altijd alles willen weten hoe Big data wordt gebruikt binnen Search Marketing? We beginnen met 'small data' om AdWords campagnes te optimaliseren. We laten daarna zien hoe je externe data kunt integreren in je AdWords campagnes. Na afloop ben je in staat om met een handig stappenplan zelf aan de slag te gaan om jouw campagnes te optimaliseren met deze nieuwe dimensie.

Externe data integreren in het aansturen van SEA & SEO

Slimme online marketeers kijken naar meer dan alleen het verleden. Het optimaliseren van online kanalen door alleen terug te kijken naar sales en kosten per sale is achterhaald aan het worden. Binnen iedere organisatie is veel meer data beschikbaar waarmee wel vooruit gekeken kan worden. Bijvoorbeeld voorraadniveaus of winstgevendheid. Deze data wordt in de praktijk nog maar weinig gekoppeld aan Online Marketing. Het integreren van dit soort data biedt directe kansen in het effectiever optimaliseren van SEA campagnes en het SEO kanaal.

Arjen Hettinga,  Client Strategy Director bij Oogst, laat aan de hand van sprekende praktijkvoorbeelden zien hoe grote organisaties hierop inspelen met voorspellende modellen en Data Warehouse structuren, maar ook dat dit voor kleinere organisaties kansen biedt zodra er pragmatisch met data en inzichten om wordt gegaan. Er worden cases getoond hoe externe data kan bijdragen aan het genereren van een hogere omzet bij gelijkblijvend budget en inspanning.

Schrijf je nu in voor het Searchcongres met Oogstkorting

 

Het Search Congres is onderverdeeld in de kennisniveaus Beginner, Intermediate en Advanced. Per niveau heb je steeds de keuze uit SEO of SEA. Wil je deelnemen aan het Search Congres, schrijf je dan nu in en maak gebruik van de Oogst korting van 50%! Gebruik daarvoor de volgende kortingscode:  2GS5KR

Doe het wel snel want de eerste editie was volledig uitverkocht!