• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Masterclass: Structurele Conversie Optimalisatie in 4 stappen

NIEUWSUPDATE

26-01-2014

Op dinsdag 25 februari organiseert Oogst een masterclass over Conversie Optimalisatie. Een middag met vakgenoten en specialisten vol praktijkvoorbeelden, technieken, tips en inspiratie. Bedrijven als Zoover, Bruna, Deloitte, Neckermann, Assem.nl en NCOI schreven zich al in. 

a_pit_stop_for_kimi.620x250.75.Lanczos3.

We hebben nog enkele plekken, meld je daarom nu aan!  Toonaangevende specialisten geven de kans om de belangrijkste hefboom van online marketing nu écht te gaan benutten. In één middag leer je:

Deze masterclass, gericht op E-commerce/Marketing managers, Online Marketeers, UX designers en Web analisten, wordt georganiseerd in het inspirerende Pand Noord te Amsterdam. Er is veel ruimte om te sparren met onze optimalisatie experts, vakgenoten en webdevelopers. We sluiten af met een drankje en hapje. Plus de garantie op nazorg door Oogst zodra je hiermee aan de slag gaat.

Zorg dat je op tijd bent voor een plek en schrijf je in.  Als relatie van Oogst ontvang je 100% korting op de toegangsprijs van € 295,-

Pand%20Noord%20-%20entree.480x480.jpeg

 

Programma Masterclass Conversie Optimalisatie

Laagdrempelige testsoftware maakthet opzetten en uitvoeren van testen eenvoudiger en betaalbaarder dan ooit. Toch zien veel organisaties conversieoptimalisatie als een eenmalig project terwijl doelgroepen, mediagebruik en concurrentie constant veranderen. Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie structureel en op het hoogste niveau testen optimaliseert? Hoe haal je het maximale uit je testprogramma?

14:30    Ontvangst in Pand Noord
 
15:00    Welkomstwoord  door Nico Maessen

15:05    De opkomst en het groeiende belang van Conversie Optimalisatie door Arjen Hettinga

15:25    Hoe optimaliseer je structureel je conversie? door Martijn Staal

Oogst%20-%20Martijn%20Staal.170x170.jpeg

Was conversie optimalisatie enkele jaren geleden nog iets dat een web analist er even bij deed, nu snappen e-commerce organisaties steeds beter dat conversieverbetering impact heeft op de totale organisatie.

Niet verwonderlijk want behalve meer omzet uit je bestaande bezoekers levert het je ook een hefboom en meer slagkracht voor bijvoorbeeld Google AdWords, vergelijkers en affiliates.

Oogst laat tijdens deze sessie zien hoe je conversie optimalisatie inricht als integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Daarnaast zal Martijn een tipje van de sluier lichten hoe je laagdrempelig kunt beginnen met het aanpassen en testen van je website voor individuele bezoekers (personalisatie).

16:00     Korte break
 
16:15     Praktijkcase Flinders; een winnende aanpak  door  Geert-Jan Smits, Managing Director Flinders

geert-jan%20smits%20-%20CEO%20Flinders.j

Flinders is een winkel met meer dan 10.000 designproducten  voor je interieur en is meerdere malen uitgeroepen tot beste Woonwebshop.

Geert-Jan Smits, Managing Director bij Flinders.nl, vertelt samen met Martijn Staal van Oogst hoe een gestructureerde de conversie optimalisatie aanpak Flinders heeft geholpen om conversiestijging te realiseren.

Na enkele succesvolle optimalisatie tests eind vorig jaar wordt 2014 het jaar van structurele optimalisatie & personalisatie voor Flinders. Op basis van uitgebreide analyses van onder andere Google Analytics, interactieve workshops en brainstorms heeft Oogst samen met Flinders voor 2014 een testagenda opgezet waarbij structureel meerdere tests naast elkaar lopen. Behalve A/B testen al zijn veel verbeteringen aan de usability en functionaliteit van de website doorgevoerd. Tijdens deze presentatie schetsen Geert-Jan en Martijn de ambitieuze groeidoelstellingen van Flinders en hoe conversieoptimalisatie help deze groeidoelstellingen te realiseren.

16:45     Haal je het maximale uit je testtools  door  Martijn Staal
Het toevoegen van een button of wijzigen van een kleurtje is met testtools zoals Visual Website Optimizer en Optimizely zo gebeurd. Maar er zijn veel meer geavanceerde mogelijkheden om het maximale uit je test te halen. Hoe ga je bijvoorbeeld om met dynamische content of meerdere testen tegelijk? En hoe zorg je ervoor dat een testvariant in de hele bestelstraat aan dezelfde bezoeker wordt getoond? Hoe ver kun je gaan met geavanceerde segmentatie en targeting? Oogst laat aan de hand van veel voorbeelden zien wat je méér met testtools kunt doen - zonder dat hier IT capaciteit voor nodig is.
 
17:30     Napraten bij netwerk borrel

Takeaways Masterclass Conversie Optimalisatie 

Natuurlijk wil je hierbij zijn!

  1. Sparren met experts en collega online marketeers uit de top van online Nederland
  2. Leren over maximaal rendement uit je CRO testtools
  3. Bruikbare tips en modellen om zelf aan de slag te gaan
  4. Nazorg door Oogst zodra je hiermee aan de slag gaat

meld-je-nu-aan%20button.100x100.jpegMeld je hier aan om je plek veilig te stellen!

We zien je graag op dinsdag 25 februari in Pand Noord!

Oogst deelt  in deze masterclass haar ervaring als Google Analytics Certified Partner (GACP) enVisual Website Optimizer Certified Partner op het gebied van het ontwerpen en uitvoeren van conversieoptimalisatie trajecten. We zetten dagelijks onze kennis in voororganisaties in binnen Travel, Finance en Retail als Flinders, HotelSpecials, Hypotheekvisie, ONVZ en vele anderen. 

google%20analytics%20certified%20partnerCP%20Visual%20Website%20Optimizer.100x10