• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Masterclass bij Marcus Evans Consumer Insights & Analytics event

NIEUWSUPDATE

24-08-2014

Van 10 tot en met 12 september vindt in Amsterdam de 7e editie van de Marcus Evans conferentie 'Consumer Insights & Analytics' plaats. 

gauc-training-universal-analytics-martij

Marcus Evans is wereldwijd marktleider op het gebied van strategische, business- en marketing conferenties. In 3 dagen worden deelnemers bijgepraat door toonaangevende managers uit het internationale bedrijfsleven via masterclasses, workshops en keynote sessies. Hoofdonderwerp voor deze conferentie is het verbeteren van hun concurrentiepositie door slim gebruik van data. Onder de sprekers bevinden zich Senior Managers en Directors van eBay, ING, Heineken, Telefonica en Coca Cola.

Analytics gedreven besluitvorming

Oogst zal op 10 september tijdens een ochtendsessie ingaan op het integreren van Business analytics in de organisatie. Senior Consultants Martijn Staal en Jorn Vriend gaan de diepte in met praktische toepassingen van Analytics gedreven besluitvorming. Martijn en Jorn werken beiden als Senior Analytics consuultants voor Oogst en kunnen putten uit hun ruime ervaring op het gebied van business informatica en online marketing voor grote spelers op het gebied van Corporate Finance, Travel en de Automotive.

Masterclass 'Gain competitive advantage by implementing business analytics'

De volgende onderwerpen komen aan bod in de sessie 'Gain competitive advantage by implementing business analytics':

De sessie wordt toegelicht aan de hand van praktische voorbeelden van gevestigde spelers in Travel, Finance en Automotive. Na de masterclass zijn deelnemers op de hoogte van de stand van zaken op het gebied van data science en weten ze concreet hoe ze dit in kunnen zetten in hun eigen corporate omgeving.

De 7e editie van de Marcus Evans conferentie ' Consumer Insights & Analytics' vindt van 10 tot en met 12 september 2014 plaats in Amsterdam.