• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Kom naar GAUC 2015 met korting van Oogst

NIEUWSUPDATE

07-06-2015

Google Analytics staat centraal tijdens de Google Analytics User Conference (GAUC) op 16 en 17 juni in Amsterdam. Tijdens dit tweedaagse event delen de Google gecertificeerde Analytics Partners hun kennis en ervaring. Thema's zijn onder andere Universal Analytics, GA Premium, Conversie optimalisatie, Google Tag Manager en Dashboarding. 

gaucnov20134.620x250.75.Lanczos3.no.cc.0

Oogst mag als organiserend bureau haar relaties 50% korting aanbieden. Wacht niet te lang met inschrijven, alle vorige edities waren volledig uitverkocht. (kortingscode: 2GS5KR)

GAUC is verdeeld over twee dagen: de Training Day met trainingssessies voor ieder niveau, en de Conference Day, met met 3 keynotes van Google en 24 masterclasses.

 

GAUC Training day

Op 16 juni organiseert GAUC de zogenaamde Training Day. Op deze dag worden verschillende hands-on trainingssessies georganiseerd op verschillende niveaus; starters, gevorderden maar ook voor experts.  Er zijn 10 parallelle training sessies, verdeeld over 3 rondes. Je kan direct aan de slag met Google Analytics op een beschikbare gestelde laptop.

 

Universal Analytics; learnings so far

martijn-staal-gauc.jpg?q=90

 

Oogst heeft een trainingssessie voor gevorderden en experts over Universal Analytics op de agenda staan: 'Universal Analytics; learnings so far'. Hoewel Universal Analytics dé standaard is geworden, wordt de toegevoegde waarde hiervan nog nauwelijks gebruikt. Senior Analytics Strateeg Martijn Staal gaat in zijn sessie op de trainingday in op het optimaal benutten van de nieuwe functionaliteit in Universal Analytics.

 

Aan bod komen onder andere:

  1. User ID functionaliteit
  2. Importeren offline en CRM data
  3. Enhanced Ecommerce
  4. B2B & leadstatus koppeling
  5. Sturen op klantwaarde
  6. Doorkijkje naar Google Analytics Premium functionaliteit

 

GAUC Conference day

De Conference Day gaat de diepte in met 3 keynotes van Google en 24 masterclasses. Deze dag is zeer geschikt voor (online) Marketing Managers, webanalisten, businessanalisten en de gevorderde MKB-er (met of zonder webshop).

 

Ook op deze dag verzorgt Oogst masterclasses voor gevorderden en experts op Analytics gebied. Arjen Hettinga spreekt over de learnings en valkuilen bij het implementeren van Google Analytics Premium.

 

Google Analytics Premium: de learnings en valkuilen

arjen-hettinga-gauc.jpg?q=90

 

Google Analytics Premium is nu 2 jaar beschikbaar op de Nederlandse markt en heeft in korte tijd naam gemaakt als serieuze Enterprise Analytics speler. Tijdens deze sessie van Client Services Director Arjen Hettinga komen de belangrijkste eigenschappen van Google Analytics Premium aan bod. Hij zal ervaringen delen die zijn opgedaan tijdens uitdagende projecten voor onder andere Zoover, Vakantieveilingen en Suitsupply. 

Aan bod komen onder andere: de keuze voor GA Premium, de implementatie van GA Premium en de integratie van Premium-data in een Datawarehouse infrastructuur, met bijvoorbeeld CRM- en Product-data.

 

Deelnemen aan GAUC met Oogst

Wil je deelnemen aan GAUC, schrijf je dan nu in en maak gebruik van de Oogst korting  van 50% Gebruik daarvoor de volgende kortingscode bij het registreren: 2GS5KR.