• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Hoe Big Data Online Marketing voorgoed verandert

NIEUWSUPDATE

16-12-2014

MIE 2015 is een tweedaags congres waar vakspecialisten op het gebied van Big data, online marketing, onderzoek en Digital Analytics de bezoekers informeren over de laatste ontwikkelingen op hun vakgebied. Oogst verzorgt een sessie over de laatste ontwikkelingen op het gebied van Big data en Digital Analytics met boeiende praktijkcases. 

gaucnov20134.620x250.75.Lanczos3.no.cc.0

Real time data biedt kans op schaalbare en gepersonaliseerde klantreis

Oogst deelt als partner van MOA haar kennis op het gebied van Big Data, Digital Analytics en Online Marketing via een workshop tijdens MIE 2015, het gezamenlijke event van MOA en NIMA.

Je kunt het verslag van de drukbezochte sessie op MIE2015 hier lezen.

Arjen Hettinga, Client Strategy Director bij Oogst spreekt over ' Hoe Big Data Online Marketing voorgoed verandert'. De beschikbaarheid van Big Data is dé grote enabler voor next level Online Marketing. Real time datastromen bieden organisaties de kans om een schaalbare en gepersonaliseerde online klantreis te bieden.

Deze klantreis is altijd cross device en vindt plaats op eigen web platformen, overal op het internet, via email maar ook via traditionele kanalen zoals DM en telemarketing. Op het juiste moment communiceren met de juiste boodschap is cruciaal om succesvol te zijn en te blijven.

Arjen laat aan de hand van sprekende praktijkcases zien hoe grote en kleinere organisaties op de klantreis inspelen en hoe de inzet van Big Data Analytics direct bijdraagt aan het genereren van een hogere omzet bij gelijkblijvende budgetten en inspanning.

Onderdelen die tijdens deze sessie aan bod komen zijn:

Inschrijven voor MIE 2015

Het congres -georganiseerd door NIMA en MOA- biedt op 4 en 5 februari 2015 een veelzijdig programma bestaande uit ruim 90 workshops, masterclasses en keynote sessies waaruit marketeers, analisten, onderzoekers, strategen en commercieel professionals kunnen kiezen. Je kunt je via deze link inschrijven. Gebruik de speciale kortingscode 5008153348 en kom naar het MIE voor slechts € 109,50. Prijs is incl. koffie/thee/water/lunch en netwerkborrel, excl. BTW (deze actie is geldig tot uiterlijk 3 februari, 17.00 uur).

We zien je natuurlijk graag bij onze sessie.