• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Google kiest Oogst als strategisch partner voor YouTube.

NIEUWSUPDATE

13-06-2017

De display en social consultants van Oogst worden momenteel bijgepraat over het optimaal inzetten van Branding Campagnes via YouTube.

 

Het partnership is onderdeel van Googles ‘Transformation Program to manage video solutions’ voor 40 Europese digitale performance bureaus. Reden voor dit programma is de exponentiële groei van online videoconsumptie. Naast organisatie en product trainingen is creatie een belangrijk onderdeel. Hiervoor werkt Oogst binnen Oxyma nauw samen met het social bureau Your Social.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Philip Spaas, oprichter en managing partner bij Oogst: " Waar performance bureaus online video omarmen, blijken de traditionele mediabureaus moeite te hebben hun business model te verenigen met de optimale en transparante kanaalinzet voor adverteerders en merken. Het YouTube partnership met Google versnelt het proces van Oogst om adverteerders en merken te helpen datagedreven klantreizen te regisseren waarin creatie en video/display een belangrijke rol spelen."

 

We houden je verder op de hoogte van de mogelijkheden om video effectief in te zetten voor je merk.