20-05-2012
Oogst is toegetreden tot het selecte gezelschap van online marketing bureaus die door Google aangewezen zijn als Google Analytics Certified Partner.
Dit betekent dat Oogst aan de strenge kwaliteitseisen van Google voldoet voor diensten als o.a.:
Als Google Analytics Certified Partner heeft Oogst direct toegang tot het besloten kennisnetwerk van Google waarbinnen nieuwe ideeën en technische tips worden gedeeld. Daarnaast zal Oogst als Certified Partner actief input leveren en beschikken over betaversies van de nieuwste features binnen Google Analytics.
Philip Spaas, Managing Partner bij Oogst: "Deze company accreditatie bevestigt de professionaliteit van de web analytics en conversieverbeteringsdiensten van Oogst. Web Analytics worden steeds belangrijker. Ze tonen het online DNA van een organisatie en leveren een schat aan waardevolle informatie over klant gedrag. Vergelijkbare functionaliteit vergde voorheen minimale investering van 100.000 euro. Google Analytics daarentegen kent geen licentie kosten en wordt continu verbeterd.
Onze specialisten zijn zeer bedreven om de functionaliteiten van Google Analytics optimaal in te richten en aan te sluiten bij de bedrijfsprocessen. Het interpreteren van data voor de stakeholders en het formuleren van de juiste hypotheses zijn essentieel voor online succes. We zijn dan ook blij dat we nu ook als bureau gecertificeerd partner zijn voor Google Analytics en dat het vertrouwen van Google in ons is vastgelegd."
Oogst zal een actieve bijdrage leveren aan de jaarlijkse Google Analytics User Conference en deelnemen aan de Google Analytics Certified Partner Summit in Mountain View.
Oogst is naast GACP ook Google Adwords Certified Partner, AdMarkt Gecertificeerd Bureau, Yahoo Accredited Company Oogst is actief lid van de IAB Taskforce Search.