• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

eTravel: nog veel online mogelijkheden voor reisbranche

NIEUWSUPDATE

12-06-2012

In de reisbranche valt nog veel te winnen door beter gebruik te maken van online ontwikkelingen: echt communiceren met de klant, focus op doelgroep, platform en kanaal en klanten binden met originele en unieke content.

emerce-blog.620x250.75.Lanczos3.no.cc.0.

Tijdens eTravel op 7 juni 2012 bleek uit diverse presentaties dat er voor de reisbranche nog veel online mogelijkheden en kansen zijn.

Focus op doelgroep

Zet de klant centraal
Probeer klanten sterk aan je te binden, zodat consumenten zich gedragen als ambassadeur van het merk. Behalve de invloed op de reputatie van je merk, heeft de consument zelf ook macht omdat hij fans en volgers heeft. Daarnaast luistert 88 procent van de consumenten liever naar de boodschap vanandere consumenten dan van merken. Daarmee bepalen je ambassadeurs voor een groot deel de reputatie van je merk. Een stelling die gedeeld wordt door James Mennekens en Paul Geraedts van Pierre & Vacances/Center Parcs en Troy Thompson, die aangeeft dat je beter 100 positieve actieve volgers kunt hebben, dan 1 miljoen volgers die weinig affiniteit tonen.

Lees verder in het Dossier Conversion van Emerce