• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

CRO deepdive | 11 september 2018

BLOG
post image

27-08-2018

Oogst organiseert op 11 september een praktische en kleinschalige deepdive sessie over ‘Hoe je start met een succesvol CRO programma’.

 

Het genereren van traffic naar je website is één ding, maar hoe zorg je ervoor dat het verkeer ook daadwerkelijk converteert? Een Conversie Optimalisatie programma helpt je de conversiekansen in kaart te brengen om het resultaat van je website te verbeteren. Maar hoe start je zo’n programma?

 

Tijdens deze CRO deepdive sessie schetsen we ‘the bigger picture’ en maken we alle stappen concreet, zodat je direct zelf aan de slag kunt. 

 

Datum: dinsdag 11 september 2018

Locatie: De Vrijstaat, Spijkerkade 3, 1021JS Amsterdam-Noord

 

Programma
14.00-14.30 uur Ontvangst
14.30-17.00 uur Inhoudelijk programma
17.00-18.00 uur Borrel               

 

Wat je kunt verwachten:

 

Host van deze middag is Kevin Laan - Senior CRO & Digital Analytics Consultant bij Oogst & Commissielid van de DDMA Commissie CRO.

 

Kevin helpt klanten met het optimaliseren van digitale ervaringen door middel van continue experimentatie en de inzet van marketing technologie. Volgens Kevin liggen hierin voor veel bedrijven nog veel kansen, en is dit de methode om groei te blijven realiseren in een competitief digitaal landschap.

 

 

AANMELDEN?