• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

bol.com kiest voor Oogst

NIEUWSUPDATE

01-09-2011

Marktleider bol.com heeft online marketing bureau Oogst het beheer van haar Google advertentiecampagnes toevertrouwd. Dit is de conclusie van een testperiode waarin klinkende resultaten zijn behaald. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van bol.com.

bol.620x250.75.Lanczos3.no.cc.0.jpg

Ellen den Ouden, Senior Online Marketeer bij bol.com: "Soms kan een extra paar ogen op een campagne verfrissend werken. Daarom schakelden we voor een AdWords campagne Oogst in. Zij keken eens kritisch naar de AdWords campagne voor onze categorie speelgoed. Over het resultaat dat we met de vernieuwde campagne wisten te bereiken, waren we enthousiast. Nóg meer klanten wisten de weg naar onder meer onze knuffels, bordspellen en loopfietsjes te vinden. Daarom besloten we om samen met Oogst ook andere AdWords campagnes te optimaliseren. Oogst heeft ons overtuigd met resultaat en is een professionele en prettige partner om mee samen te werken."