• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

Arjen Hettinga nieuwe Managing Director bij Oogst, a Merkle company

NIEUWSUPDATE
post image

13-02-2019

Per februari is Arjen Hettinga Managing Director van Oogst, a Merkle company. Arjen volgt in deze functie Philip Spaas op, Managing Partner en medeoprichter van Oogst.

 

Samen met Maurice Vriend (Director Operations) vormt Arjen het management team en de dagelijkse leiding van Oogst.

 

Philip Spaas: ‘’Arjen is strategisch en commercieel een stuwende kracht geweest achter de groei van het bedrijf tot een toonaangevend digital marketing bureau. Met inmiddels 70 gedreven collega’s helpen we merken online succesvol te zijn met digital marketing en analytics. Ontzettend knap hoe Arjen met Maurice en team hebben gezorgd dat Oogst loopt als een Zwitsers uurwerk.

 

Door toe te treden tot Merkle zijn we op een next level beland: met 330 collega’s in Nederland en 2.200 in EMEA profiteren van elkaars expertise en talent, strategische partnerships, processen en klanten. Onlangs verhuisden we samen de collega’s van digital innovation agency aFrogleap naar een schitterend kantoor aan de A10 waar we Merkle Nederland verder vooruit brengen. Dit is de droom die ik -samen met compagnon Nico Maessen- voor ogen had bij de start in 2006. Voor mij is dit dus ook het ideale moment om het stokje over te dragen aan Arjen."

 

Arjen Hettinga: ‘’In mijn afgelopen 11 jaar bij Oogst heb ik in veel verschillende rollen het voorrecht gehad aan deze prachtige organisatie te bouwen. De kern van dit succes is altijd geweest om met getalenteerde collega’s voor de mooiste klanten te mogen werken. We zoeken altijd de grenzen op van wat mogelijk is om klanten te helpen voorop te lopen in het relevant maken van digitale marketing. Ik heb veel zin om het stokje van Philip over te nemen, en kijk ernaar uit om in deze rol met Maurice en het Oogst-team verder aan de Oogst organisatie binnen Merkle Nederland te bouwen.''

 

Philip Spaas rondt zijn taken momenteel af en draagt zijn laatste verantwoordelijkheden over waarna een sabbatical year is gepland. Nico Maessen bouwt sinds november 2018 aan de commerciële organisatie van Merkle Nederland als CCO.