• BEL ONS: 020 - 7155220
  • NL
  • ENG

BEL ONS: 020 - 7155220

10 must-reads van December 2011

NIEUWSUPDATE

04-01-2012

Onze online marketeers hebben in de laatste maand van vorig jaar (december 2011) deze artikelen voor je verzameld die je als e-commerce manager gelezen moet hebben. Doe er je voordeel mee.

blog_logo.620x250.75.Lanczos3.no.cc.0.jp

  1. De meest recente AdWords-tests warden aangekondigd;  Inschrijven nieuwsbrief, 10 sitelinks en aantal klikken op advertentie
  2. Verse content zorgt voor betere rankings. In dit artikel vind je 10 tips om je content 'fresh' te houden
  3. In 2012 kan je  via Google's Social Media Hub ook je social inspanningen analytisch bekijken. Social Analytics reports in Google Analytics.
  4. Google heeft enkele verbeteringen aangebracht binnen Google+, waaronder meerdere admins en een verbeterde foto ervaring.
  5. Consumenten hebben door social media touwtjes in handen, marketing belangrijker dan ooit. Merkuitingen worden bedolven onder de stem van de consument. Merken hebben te maken met grote hoeveelheden meningen van consumenten, die - vaak succesvol - concurreren met de informatie die door merken zelf naar buiten wordt gebracht. Hoe beïnvloedt dit het belang van marketing?
  6. Linkbuilding: "wees creatiever dan startpagina aanmeldingen, doe je oogkleppen af". Tips voor het verbeteren van je linkprofiel of een creatieve en krachtige manier
  7. Hoe je twitter optimaliseert voor de zoekmachines? In dit artikel krijg je 7 tips om je twitter account en je tweets te optimaliseren voor een verbeterde online vindbaarheid.
  8. Er zwerft een bug in de Keywordtool van Google, dit wordt door Google zelf bevestigd. Gegevens van exact zijn niet meer betrouwbaar. Meer informatie vind je op de Google Support Pagina.
  9. Google snijdt in eigen vingers met nieuw algoritme. Google heeft zijn zoek-algoritme aangepast waardoor het geparkeerde domeinen mijdt. Hierdoor worden ook sites die vol staan met Google Advertenties minder weergegeven.
  10. Voor optimaal gebruik van Google Analytics is het verstandig om doelen in te stellen. Als je wilt dat Google Analytics statistieken voor uw doelconversies berekent, moet u een of meer doelen instellen. Op Google Analytics Help pagina vind je instructies.