We houden van cijfers. We zijn altijd op zoek naar manieren om data om te zetten naar kansen. Hierbij gaan we verder dan traditionele web analytics. We bieden begrijpelijke informatie waarmee we de prestaties van uw website en marketing campagnes kunnen verbeteren. 

street-shop-sale

Met goed ingerichte Web Analytics komt je erachter waarom bezoekers afhaken tijdens het bestelproces, krijg je inzcht in de waarde van klanten én kun je de resultaten van alle online campagnes beoordelen en verbeteren. Zuivere data is het fundament onder je online strategie.

Web Analytics is een belangrijk onderdeel van Oogst. Het is wat al onze diensten, campagnes en acties verbindt. Het geeft ons diepe inzichten in prestaties en geeft richting aan verbeterprocessen en groei.

Oogst  maakt deel uit van het selecte gezelschap Google Analytics Certified Partners (GACP). Hierdoor staan we vooraan bij het ontwikkelen en testen van bèta's en ontvangen we ondersteuning van Google in de vorm van succescases en directe support door het Analytics team in de VS.

Oogst ondersteunt op het gebied van meten, verbeteren en met workshops om de interne kennis aan te laten sluiten bij de online ambities. Oogst heeft bewezen van grote toegevoegde waarde te zijn op het gebied van online marketing

Esther Elsschot, online marketeer bij OHRA

Van data naar actie

Onze toegevoegde waarde zit in het verzamelen van data en de vertaling naar inzichten. Inzichten die helpen om de juiste beslissingen te nemen, campagnes op ROI aan te sturen en om verbeterprocessen te starten.

Maar Web Analytics is meer dan het verzamelen van gegevens. Segmentatie en forecasting bieden een concurrentievoordeel voor bedrijven die dit serieus nemen.  Slimme bedrijven investeren in het gericht verzamelen van klantdata en het maken van de vertaalslag naar online marketing.

Rapportage en dashboarding

Beslissingen met grote impact neem je het liefst op basis van beschikbare en actuele informatie. Met het instellen van dashboards en rapportages krijg je het inzicht dat je als internet marketeer nodig hebt. We helpen organisaties om te bepalen wat gerapporteerd moet worden, de data te verzamelen en het begrijpelijk weer te geven.

Onze Analytics dienstverlening biedt onder andere:

  • Attributie en media mix optimalisatie
  • Dashboards en Business intelligence
  • Segmentatie en profilering van klantgroepen
  • Personalisatie van communicatie via eigen en betaalde media
  • Multivariate testing

Meer weten?

*
*
*

Let op! U heeft de in rood gemarkeerde velden onjuist of onvolledig ingevuld.

  • Deel deze pagina: